Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #171221 Skrevet 7. september 2017 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Du har tydeligvis ikke lest den lille teksten ELLER den bittelille teksten, for der står alt du trenger å vite. Tenke seg til at en utleier kommer og pisker sin snilleste og mest ærlige beboer. *skuffet og sår der Bler traff* Hmmm...Fine frem forstørrelsesglass....dette var smått, ok det er greit, beklager at jeg pisket deg . Men det er en ledig stilling på slottet som kammertjener om du ønsker?
Gjest Winza Skrevet 7. september 2017 #171222 Skrevet 7. september 2017 Hvor skal jeg sove? Jeg er innflyttingsklar
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #171223 Skrevet 7. september 2017 6 minutter siden, Winza skrev: Hvor skal jeg sove? Jeg er innflyttingsklar Her kan du sove
Gjest Winza Skrevet 7. september 2017 #171224 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Her kan du sove Bare plass til halve meg der Hva er det du pønsker på nå
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #171225 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Bare plass til halve meg der Hva er det du pønsker på nå Å, trenger du større seng, beklager men for å få større seng må du ta ekstra jobb Pønske på noe Pønsker aldri jeg
Gjest Winza Skrevet 7. september 2017 #171226 Skrevet 7. september 2017 17 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Å, trenger du større seng, beklager men for å få større seng må du ta ekstra jobb Pønske på noe Pønsker aldri jeg Kan bli massasjeterapeuten din
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #171227 Skrevet 7. september 2017 (endret) 38 minutter siden, Winza skrev: Kan bli massasjeterapeuten din Nei, tenkte du kunne spa møkk for stallmesteren Endret 7. september 2017 av Catalina Culès
Gjest Winza Skrevet 7. september 2017 #171228 Skrevet 7. september 2017 33 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Nei, tenkte du kunne spa møkk for stallmesteren
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171229 Skrevet 7. september 2017 (endret) 18 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Da konkludererjeg med at @WinzaWinzahar narret seg til gratis overnatting allerede. Angående soving...jeg hørt Kviin Blair si at under "det schwære huset" er en romslig (les: enorm) mørk og kjølig kjeller hugget ned i selve grunnfjellet, og at hun der nede har innredet med splitter ny eikekiste, beslått med gull og foret med rød silke og myke puter. Og helt uten spisse treting...sånn til Herr Doktorens bekvemmelse på dagtid. Endret 7. september 2017 av Jerry Lee 2
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171230 Skrevet 7. september 2017 (endret) "Der er'e gummelt assa... for meg jaffal. måtte holde jærri i hånda litt. " - Ordet. Endret 7. september 2017 av Jerry Lee 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2017 #171231 Skrevet 7. september 2017 2 timer siden, Blair Waldorf skrev: Hmmm...Fine frem forstørrelsesglass....dette var smått, ok det er greit, beklager at jeg pisket deg . Men det er en ledig stilling på slottet som kammertjener om du ønsker? Det var veldig vennlig av demses, men nå må jeg jo få minne enkelte på at det er ikke for ikkeno`at jeg bor i toppen av både et almetre og nå i et slott: jeg er the selveste Guruen som må bo øverst for å få skikkelig utsikt til vidstrakt tankevirksomhet både utover og innover. Det er rett og slett veldig viktig. Du ser den ikke sant...hum? 1
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171232 Skrevet 7. september 2017 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det var veldig vennlig av demses, men nå må jeg jo få minne enkelte på at det er ikke for ikkeno`at jeg bor i toppen av både et almetre og nå i et slott: jeg er the selveste Guruen som må bo øverst for å få skikkelig utsikt til vidstrakt tankevirksomhet både utover og innover. Det er rett og slett veldig viktig. Du ser den ikke sant...hum? Men du kunne jo prøvesove de nevnte nederste gemakker... *pointy sticks and such will "break" your heart...* ...nei, uff. Den var stygg. Og slike er det jo som sagt ikke der nede, for Doktorens trygghet. *unnssyll'a* Bare bo der aller øverst du, Hoppis. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #171233 Skrevet 7. september 2017 21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det var veldig vennlig av demses, men nå må jeg jo få minne enkelte på at det er ikke for ikkeno`at jeg bor i toppen av både et almetre og nå i et slott: jeg er the selveste Guruen som må bo øverst for å få skikkelig utsikt til vidstrakt tankevirksomhet både utover og innover. Det er rett og slett veldig viktig. Du ser den ikke sant...hum? Klart du kan bo i det høyeste tårnet
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171234 Skrevet 7. september 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Klart du kan bo i det høyeste tårnet ...sjøl om Ordet mitt ikke tør klatre så høyt med stutte bein og butte små fingre. Det er like redd for høyden som for dybden, veit du...eeh...vet De. 1
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171235 Skrevet 7. september 2017 " ja-a. Men i kjeller'n var det dumme kravleting på gølvet...ja åsså de som Jærri sa heter Vagina Mobile på pent...som henger oppåned i taket...men jeg vet nok at de enkli heter flyvemuser. " - Ordet. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #171236 Skrevet 7. september 2017 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: ...sjøl om Ordet mitt ikke tør klatre så høyt med stutte bein og butte små fingre. Det er like redd for høyden som for dybden, veit du...eeh...vet De. Jepp, Men nå har slottets butler dekket på, så nå må alle komme å spise.
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #171237 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: " ja-a. Men i kjeller'n var det dumme kravleting på gølvet...ja åsså de som Jærri sa heter Vagina Mobile på pent...som henger oppåned i taket...men jeg vet nok at de enkli heter flyvemuser. " - Ordet. Jeg fant dette rommet, bortgjemt i den mørkeste delen av kjelleren, mye skummlere det, enn sånne flagre mus
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171238 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Jepp, Men nå har slottets butler dekket på, så nå må alle komme å spise. Å, jeg takker deg, min Kviin. Slikt et staselig og fristende spisebord De har ORDnet til mitt Ord og ærbødige meg. Og selvsagt alle andre Onkler og Tanter. 1
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171239 Skrevet 7. september 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Jeg fant dette rommet, bortgjemt i den mørkeste delen av kjelleren, mye skummlere det, enn sånne flagre mus Du? Nå ble DET redd igjen. Tø'kke engang komme fram for å spise..... DA er det virkelig vettskremt. Fy, Kviin. 1
Jerry Lee Skrevet 7. september 2017 #171240 Skrevet 7. september 2017 " du jærri? Den fuggel'n nederst på bordet? Er den levende? DEN var gummel den... . Sitt mellom meg åsså den'a. Hæ? - Ordet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå