Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun fremsier et ordtak, Winza. :) 

15 minutter siden, Winza skrev:

Jeg ville kjøpt mamma et hus eller en villa og den mest avanserte bilen som finnes :)

Ikke for avansert da. Hun skal vel kunne kjøre den også? :laugh: Egen sjåfør er kanskje det beste da? 

14 minutter siden, Winza skrev:

Og gitt en del til mormor og farmor som pensjonsparing (eller de er pensjonerte nå så da blir det bare å gi penger?)

Tror penger tilgjengelig her og nå er det beste jeg. :jepp:  *snille Winza* 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hun fremsier et ordtak, Winza. :) 

Ikke for avansert da. Hun skal vel kunne kjøre den også? :laugh: Egen sjåfør er kanskje det beste da? 

Tror penger tilgjengelig her og nå er det beste jeg. :jepp:  *snille Winza* 

De 3 har gjort veldig mye for meg i hele livet mitt så unner dem alt godt :) Hehe jeg kunne kjøpt opp kg av egmont og blitt kg sjefen :biggrin: Betalt Hotel Cæsar skaperne så de kunne lagd en film hvor Georg dukker opp igjen i live :P

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

• Liker 1
Skrevet

Nå forsøker Raven også å snike til seg det siste ordet...men det skal vi bli to om. Minst! :laugh: 

Skrevet

Brukerdebatt? Er det meg dere har diskutert nå? :P Hææææææh? Eller er det bare feberfantasier? :hoho: Har sovet i hele dag. Verre idag enn igår, har nok nådd toppen nå, så da kan det bare bli bedre. Får blodsmak i munnen og halsen kjennes ut som jeg har løpt maraton i 20 blå bare jeg reiser meg. Og jeg nyser så høyt at jeg skremmer vettet av kattene. :hoho: Klarer ikke nyse rolig. Vi får håp det blir likar i morra! 

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Salka skrev:

Brukerdebatt? Er det meg dere har diskutert nå? :P Hææææææh? Eller er det bare feberfantasier? :hoho: Har sovet i hele dag. Verre idag enn igår, har nok nådd toppen nå, så da kan det bare bli bedre. Får blodsmak i munnen og halsen kjennes ut som jeg har løpt maraton i 20 blå bare jeg reiser meg. Og jeg nyser så høyt at jeg skremmer vettet av kattene. :hoho: Klarer ikke nyse rolig. Vi får håp det blir likar i morra! 

Kanskje det handlet om brukerdebatt om ordet? :fnise:

Skrevet

Enda mere stakkars Salka. Håper at den er på hell nå da. :) 

Skrevet
14 minutter siden, Winza skrev:

Kanskje det handlet om brukerdebatt om ordet? :fnise:

Jaaaa, det må det ha vært! :fnise: 

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Enda mere stakkars Salka. Håper at den er på hell nå da. :) 

Tusen takk, ja stakkars, arme meg. :P Satser på at det er på hell nå, ja. :) 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Ikke'no feil med blodsmak i munnen vel, @Salka?

:hoho: vi kan godt bytte? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

:hoho: vi kan godt bytte? 

Bytte blod?

Skrevet
6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Bytte blod?

Eller bytte kjeft så du får blodsmaken :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Mao: Kjefter du på meg, får du kjeft igjen... :fnise:

Skrevet
17 minutter siden, Salka skrev:

Eller bytte kjeft så du får blodsmaken :fnise: 

Han har jo allerede blodsmak, han er vampyr :)

Skrevet
11 minutter siden, Winza skrev:

Han har jo allerede blodsmak, han er vampyr :)

Jaaaa, så klart! :hoho: jeg er visst en smuuuule treig i oppfattelsen idag! Får skylde på feberen! :fnise: 

Skrevet
4 minutter siden, Salka skrev:

Jaaaa, så klart! :hoho: jeg er visst en smuuuule treig i oppfattelsen idag! Får skylde på feberen! :fnise: 

Feberfantasier?

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Feberfantasier?

Haha ja, både feberfantasier og treig i oppfattelsen. Flau over meg selv idag at jeg ikke koblet @Dr. A. Kula og blodsmaken, vanligvis ville jeg jo tatt den med en gang. :hoho: men blir litt treig i nøtta når man har feber. :fnise: Heldigvis er jeg god på å å le av meg selv, man kan jo ikke annet. :ler: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...