Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man kan spare på et norgesglass også. :jepp: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får vel mest oppi der hvis du ruller sammen alle tusenlappene tenker jeg... :lur: 

Skrevet
4 timer siden, Blair Waldorf skrev:

God bedring @Salka :klem:

4 timer siden, Nietsoj skrev:

God bedring @Salka :skaal: 

3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Problemet med Vipps for tannfeen er at målgruppen for mottaket (barn som mister melketenner) faller utenfor vilkårene for bruk av tjenesten (må være minst 15 år). Derfor digital betaling er en utfordring for tannfeen.  Men kanskje @toothfairy har løsningen på hvordan tannfeen løser problemet /utfordringen med manglende kontanter/mynter når tenna plutselig ligger der i eggeglass med vann?

God bedring @Salka. :klem:

3 timer siden, Kruset skrev:

Sparebøsse? En slik har jeg, men jeg er ifølge min mor født 20 år for sent. Sjansen er der for at hun har rett.

God bedring til Salka :klem:

Tusen takk, fininger! :hjerte: :klemmer: Ikke noe kult dette her ass, men går vel over snart. :) 

Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Får vel mest oppi der hvis du ruller sammen alle tusenlappene tenker jeg... :lur: 

Men finnes tusenlapper fortsatt da?

Var snakk om at de skulle fjernes. Har ikke sett en tusenlapp på evigheter.

(rislapper og skvettlapper derimot...)

Gjest Stringfellow1
Skrevet

hipp og hopp! 

det er endelig lørdag kveld... 

:nordvesta:     

Skrevet

Jeg ble litt satt ut av nyheten om èn person som vant hele toppgevinsten i vikinglotto.
Over 400 mill. :sukk: Det er for mye. :(  > *trist og lei seg for at hun aldri vinner noe som helst*

Skrevet

400 mill.? Det er mye penger det! Hva i alle dager skal et menneske med en slik sum? Tenk hva man kunne gjort for de pengene!

• Liker 1
Skrevet

Det er så mye penger at dersom du setter de i banken og får 2,5% rente, så får du en million i rente pr. år. Det hadde vært nok for meg det altså. Kunne ha betalt formueskatt også.

• Liker 1
Skrevet

Jo, du sier noe der. Kanskje jeg hadde tatt imot den summen...og delt med forumvennene mine. :lur: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle i alle fall funnet ut hvilke barn i Norge som levde under fattigdomsgrensen og sørget for at de fikk slippe det og at de fikk støtte til å få seg utdannelse. Det hadde ikke vært så enkelt som det høres ut men, dette har jeg tenkt på mye så jeg hadde gjort det som måtte til.

• Liker 2
Skrevet

Helt latterlig at de kan gi vekk så mye penger til en enkeltperson...

Skrevet

Enig med begge to der. Så store summer kan komme til å lage flere problemer i vinnerens liv,
enn h*n hadde tenkt seg. Tenke seg til at man våkner hver morgen (jobb har en ikke lenger)
og lurer på hva en skal gjøre i dag, og svaret er: "noe jeg kan bruke masse penger på!"

Fokuset blir feil. Kanskje pådrar en seg dyre vaner som blir til avgengigheter. En blir en kjøpoholiker. 
Kanskje vi skal være glade for at det ikke ble oss som fikk den vanvittige summen...? 

• Liker 1
Skrevet

Helt nøkternt, tenker jeg også det. Det vil ikke være godt for meg å vinne førstepremien i lotto, men andrepremien kunne jeg som regel ha levd med.

• Liker 1
Skrevet

Ok. Den er bare på 399 millioner. :fnise:  Spanderer du en wiener med alt da, eller? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville kjøpt mamma et hus eller en villa og den mest avanserte bilen som finnes :)

Skrevet

Og gitt en del til mormor og farmor som pensjonsparing (eller de er pensjonerte nå så da blir det bare å gi penger?)

Skrevet

En mann av få ord, har ikke sakt mye :ninja:

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, fiole skrev:

Hva mener du?

Skrevet
11 minutter siden, fiole skrev:

Nei og det er vel heller ikke så lett å komme til ordet :klo: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...