Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det finvær der oppe, kanskje? Her regner det i dag, men siden jeg likevel egentlig sitter inne med hjemmeeksamen, gjør jo ikke det så mye. Noe må jo sørge for at jeg får levert i løpet av de neste 18 timene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok vær, ja, men kjølig. 9 grader, men føles mye kaldere pga sur vind. Var faktisk litt snø i lufta da Ordet og jeg var ute og trente hest nå nettopp, altså det la seg ikke, men bitte små snøfnugg virvlet i lufta. Jeg er glad det ikke er så varmt jeg da, men kunne tenke meg 15 grader og sol og litt svalende vind. Spådd litt sludd i natt ser jeg, jeg vil ha våren tilbake! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skal ut og feire om noen dager får bare finne frem nasjonalvinterdressen deres. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kle på deg min venn. Vi vil ikke ha deg syk heller nå som det er mai og all ting. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: De siste to årene har jeg faktisk angret på valget om å droppe ulltrøya under bunadsskjorta, og et par ekstra strømper. Det har ikke skjedd de fem årene jeg bar bunad før det. Sommeren kommer bare senere og senere, ser det ut til. Ja, og så kan jeg ha flyttet til mer vindfulle trakter da. Men fysj, med svært sjal i ull hadde jeg ikke trodd det skulle være nødvendig i mai. Ulltrøya er denne gangen lagt klar for å fraktes med på feiring :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet vil ikke ha sånn bunad sa det, selv om en "Jerry" har forsøkt å overtale og si at det er stilig. :nei: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det er så godt og mykt for et lite ord. :jepp:  Nå skal vi se på innledende MGP straks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg laget en overraskelse til kameratene på Minecraftserveren. Ingen vet om den enda.

2017-05-10_03.50.34.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ordet vil ikke ha sånn bunad sa det, selv om en "Jerry" har forsøkt å overtale og si at det er stilig. :nei: 

Har Jærri aldri gjort. :angry:

Ordet mitt er stutt-tjukk og kort i møkkfallet, og kler bunad særdeles dårlig!  :fnise:

Jærri, derimot...   :herremann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humpff! :jolie: Syns den siste setningen der var litt kort ja. Hva er Jerry om vi får spørre?
Ei nittifem på den hullete sokkelesten og kropp som en skogsarbeidermodell...hæ....Hæ....HÆ? :glare: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Humpff! :jolie: Syns den siste setningen der var litt kort ja. Hva er Jerry om vi får spørre?
Ei nittifem på den hullete sokkelesten og kropp som en skogsarbeidermodell...hæ....Hæ....HÆ? :glare: 

Ja. Nesten. :tunge1:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe....jeg veit at du har en del huller i sokkene dine.  Jaffal ett stort i hver, alltid!  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...