Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg våknet halv ti og sto opp kl ti.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.. Jeg gikk rett i dusjen. Deilig :) Mangler bare å ordne håret og ta på litt fuktighetskrem, så er jeg klar for dagen. :) Og litt sminke

Skrevet

Jeg har ikke gjort en døyt forutenom å skrive innlegg på kg. Jeg lurer på hva jeg skal spise til frokost. Hva spiste du, Mia?

Skrevet

Har ikke spist ennå.. vet ikke helt hva jeg skal spise.. du da?

Skrevet

Jeg har ingen anelse. Jeg satset på å få litt inspirasjon fra deg.

Skrevet

Blir vel en brødskive. Eller kanskje jeg skal ta et knekkebrød? Det tror jeg at jeg gjør :) men skal vente litt.

Skrevet

Salami hørtes bra ut :) Syntes du jeg burde ristet skiven?

Skrevet

Det er jo godt det. Men jeg gjør det aldri ettersom vi ikke har brødrister. Da lager jeg meg heller toast.. men det er sjelden det også fordi jeg ikke gidder å finne fram toastjernet. :fnise:

Skrevet

Var vel ikke meg du spurte trulta, men svarer alikevel jeg. Her ble det fersk brød i dag. Vi har fått oss brødbakermaskin og i dag våknet jeg til lukten av nybakt brød :)

Og du: Jeg har ikke sett så mye i boka ennå, men jeg liker sånt jeg også så skal bli spennende å lese den.

Skrevet

jeg spiste en brødskive med sylte og 1 knekkebrød med salami. Har ikke drukket noe ennå, men skal hente meg et stoooort glass vann nå :)

Skrevet

Duften av nystekt brød er veldig god. Jeg har ikke spist frokost ennå.

Skrevet

Jeg har tatt ut kylling og bacon fra fryseren :)

Skrevet

Deler opp kylling og bacon i biter og steker det sammen. Det blir kjempegodt :) egentlig bruker jeg rødløk og champignon oppi også, men tror ikke jeg gidder å dra på butikken.. :fnise: Så skal vi ha ris og pommes frites og bearnaisesaus til.. kylling er jo så sunt, så da må vi ha noe usunt til.. :fnise:

Skrevet

Hørte veldig godt ut :) men unntak av den sausen.

Men det er bare fordi jeg ikke liker bearnaisesaus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...