Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Gjest Ulva35
Skrevet

Tar ordet jeg sånn at dere slipper å lurer på hvem av dere som skal ha det :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda stort sett greit.. Du da?

Skrevet

Jeg falt jo, så den kunne vært bedre :)

Skrevet

ja huff. Tør du å legge deg i dag da?

Skrevet

Det går litt dårlig angående målet mitt med antall innlegg, men jeg har tatt på meg 3 nattevakter før USA-turen så skal skrive masse innlegg når jeg har nattevakter :fnise: Og kanskje blir det flere enn 3 nattevakter også :)

Skrevet

Målet ditt bør være å ha minst 5 siste innlegg inne på alle div katergorier av forumet.

Kanskje litt vanskelig på den med sorg og bil.

Skrevet

Oi det tror jeg blir vanskelig, så mye aktivitet det er her.. må jo ha noe å skrive i de andre forumene også da.. kan ikke ikke bare skrive tull på de andre forumene vettu.. :fnise: Men dette skal nok gå bra. er stille om natta der jeg jobber så. stort sett da :) Men skal ikke ha nattevakt før i februar, så har jo fortsatt litt tid på meg.. og i helgen har jeg fri så da kan jeg komme sterkere tilbake vettu :jepp:

Skrevet

Er mange som vil være så seriøs her!

Syns det er veldig greit å ikke være det jeg :)

Skrevet

Blitt påvirket av The Kitten vettu.. hennes forslag :)

Skrevet

:vinke: Jenter :)

Det går bedre nå, er slapp fremdeles, men ikke svimmel så jeg tør fint å legge meg :)

Og jeg er glad jeg har litt påvirkningskraft ;)

Skrevet

Seff har du det!! :) Bra du føler deg bedre da! At du er slapp kan jo være en annen årsak også?

Skrevet

Teoretisk sett så kan det være en annen årsak, men jeg tviler på det. Poenget er at jeg føler meg bedre. Så jeg kan heie deg frem mot målet ditt. :duskedame:

Skrevet

Det høres bra ut, men egentlig henger jeg etter med nesten 80 innlegg... :sukk:

Skrevet
:klem: Stå på! Dette klarer du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...