Jerry Lee Skrevet 7. desember 2016 #159161 Del Skrevet 7. desember 2016 4 minutter siden, Aamu skrev: Ikke ukjent fenomen. Jeg tar med meg ordet inn i drømmeverden jeg, så kan igjen få tak i'n Hva? Kom du egentlig bare for å rappe Ordet mitt?? 😨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. desember 2016 #159162 Del Skrevet 7. desember 2016 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hva? Kom du egentlig bare for å rappe Ordet mitt?? 😨 Jeg er i slekt med ordet, så det er greit! Ordet tar juleferie. Hos meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2016 #159163 Del Skrevet 7. desember 2016 Og jeg som koste meg her helt alene med Ordet.... 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2016 #159164 Del Skrevet 7. desember 2016 Akkurat nå, Aamu skrev: Jeg er i slekt med ordet, så det er greit! Ordet tar juleferie. Hos meg. Papirer bes framvist!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. desember 2016 #159165 Del Skrevet 7. desember 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Papirer bes framvist!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 7. desember 2016 #159166 Del Skrevet 7. desember 2016 Det må være godt å ha selskap i hverandre i tunge nattetimer. Det er ikke alle forunt, som ikke passer inn i folden. Ha en så god natt som mulig alle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2016 #159167 Del Skrevet 7. desember 2016 Akkurat nå, Aamu skrev: Pakke? 😀 Til MEG?? Er det no' spiselig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2016 #159168 Del Skrevet 7. desember 2016 12 minutter siden, Arabella skrev: Det må være godt å ha selskap i hverandre i tunge nattetimer. Det er ikke alle forunt, som ikke passer inn i folden. Ha en så god natt som mulig alle. De passer mig udmerket, 'Bella. Men, ja.. våkne nattetimer er lange og tunge. Det er stille, så man kan nesten høre de vonde tankene. Derfor fjoller jeg så mye i disse trådene, for å slippe og tenke... God natt til deg og, min venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. desember 2016 #159169 Del Skrevet 7. desember 2016 Og så får gamle Jærri prøve å hvile hue', også. ---> 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. desember 2016 #159170 Del Skrevet 7. desember 2016 5 timer siden, Jerry Lee skrev: Pakke? 😀 Til MEG?? Er det no' spiselig? Medisterfarse! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2016 #159171 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) 6 timer siden, Aamu skrev: Jeg er i slekt med ordet, så det er greit! Ordet tar juleferie. Hos meg. Så vidt jeg kan skjønne er du i slekt med denne forfaderen: Emu.... Etterforskningen er avsluttet. 6 timer siden, Jerry Lee skrev: Og jeg som koste meg her helt alene med Ordet.... Skeptisk. 6 timer siden, Arabella skrev: Det må være godt å ha selskap i hverandre i tunge nattetimer. Det er ikke alle forunt, som ikke passer inn i folden. Ha en så god natt som mulig alle. Kan skjønne at det er plass til deg også, @Arabella. Det er bare å bli med i våre tråder. Endret 7. desember 2016 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. desember 2016 #159172 Del Skrevet 7. desember 2016 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Så vidt jeg kan skjønne er du i slekt med denne forfaderen: Emu.... Etterforskningen er avsluttet. Skeptisk. Kan skjønne at det er plass til deg også, @Arabella. Det er bare å bli med i vår tråd. Vi har litt lik nese, da. Og der ser jeg hvor fjærene mine kommer fra! For ikke å snakke om de digre klørne på føttene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2016 #159173 Del Skrevet 7. desember 2016 Syns det er et fint bilde jeg. Ordet ville ha et sånt et sa det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 7. desember 2016 #159174 Del Skrevet 7. desember 2016 Så var Ordets venn tilbake uten en eneste kake Men venner kan kose uten mat overdose Nå tenker jeg dere ble spake! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2016 #159175 Del Skrevet 7. desember 2016 Jeg koser ikke. Ser ikke noe kake her jeg heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 7. desember 2016 #159176 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) til @Dr. A. Kula og til @Hoppetaujenta og til @Aamu og til @Jerry Lee til @Arabella og klemmer til dere andre Jeg ønsker dere alle en fin dag Værsågod http://www.aperitif.no/artikler/ukens-kake-har-du-bakt-for-mange-pepperkaker-lag-en-ostekake/196752 Endret 7. desember 2016 av An0nymBruker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 7. desember 2016 #159177 Del Skrevet 7. desember 2016 36 minutter siden, An0nymBruker skrev: til @Dr. A. Kula og til @Hoppetaujenta og til @Aamu og til @Jerry Lee til @Arabella og klemmer til dere andre Jeg ønsker dere alle en fin dag Jeg er fortsatt ikke blitt frisk, og er bare innom en snartur her God bedring! Det er tida for sykdommer.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2016 #159178 Del Skrevet 7. desember 2016 Tusen takk skal du ha @An0nymBruker Så mange gode tanker og aktive klemmer kan gjøre de fleste matte, så her sender jeg noen gode ønsker og små forseggjorte kakemunnfuller, så energien kommer tilbake igjen. Håper at det smaker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #159179 Del Skrevet 7. desember 2016 Har dere begynt å pynte juletrær enda, og finne frem alle de støvete nissene fra i fjor? Anonymkode: 2a51b...a36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2016 #159180 Del Skrevet 7. desember 2016 Har ikke sånn jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå