Gjest Badebuksa Skrevet 29. april 2016 #151441 Del Skrevet 29. april 2016 5 minutter siden, Kaffekrus skrev: Beklager, min indre nerd vil visst ut Var det slemme sauer? Jeg må ha sovet meg gjennom, tror jeg. Jeg vet ikke. Jeg synes å huske at noen av sauene var slemme. Kanskje det var en av hundene...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #151442 Del Skrevet 29. april 2016 Varm, ekte sjokolade, kokt på Freia kokesjokolade. Anonymkode: 61240...ae2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. april 2016 #151443 Del Skrevet 29. april 2016 Vi får se filmen en gang til så får vi se fåra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 29. april 2016 #151444 Del Skrevet 29. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Varm, ekte sjokolade, kokt på Freia kokesjokolade. Anonymkode: 61240...ae2 Til å dø av! Ja, virkelig. Jeg hadde dødd. Er allergisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 29. april 2016 #151445 Del Skrevet 29. april 2016 Mens andre synes det er til å dø for.. Jeg tror ikke jeg kommer til å se filmen igjen. Husker ingenting, så den kan ikke ha vært særlig minneverdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 29. april 2016 #151446 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg kommer heller ikke til å se den, synes den er forstyrrende. Ja, sjokolade er godt. Hvis man tåler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. april 2016 #151447 Del Skrevet 29. april 2016 Da bør dere prøve Kong Olavs kakao med krem, originaloppskrift www.godt.no/#!/oppskrift/1535/kong-olavs-kakao-med-krem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. april 2016 #151448 Del Skrevet 29. april 2016 Som dere Hvor er ordet? Jo, det passer jeg på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #151449 Del Skrevet 29. april 2016 Et øyeblikk siden, Zenobia skrev: Som dere Hvor er ordet? Jo, det passer jeg på Fint. Ordet er i trygge omgivelser vi kan videre. Anonymkode: 61240...ae2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #151450 Del Skrevet 29. april 2016 2 minutter siden, Nietsoj skrev: Da bør dere prøve Kong Olavs kakao med krem, originaloppskrift www.godt.no/#!/oppskrift/1535/kong-olavs-kakao-med-krem Presist hva jeg har gjort. Anonymkode: 61240...ae2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. april 2016 #151451 Del Skrevet 29. april 2016 (endret) Trygt og trygt.. Men Derrick er nå rimelig trygg, da. Ikke sjekk spoileren hvis du ikke vil vite hvordan det gikk Spoiler Selv om morderen i dag bare viste seg å være en diamant-tyv; og en plagsom slektning av mordofferet fikk ham til å begå selvmord!! Dette er faktisk første gangen jeg bruker spoiler-funksjonen (det jeg kan huske). Endret 29. april 2016 av Zenobia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #151452 Del Skrevet 29. april 2016 1 minutt siden, Zenobia skrev: Trygt og trygt.. Men Derrick er nå rimelig trygg, da. Ikke sjekk spoileren hvis du ikke vil vite hvordan det gikk Vis skjult innhold Selv om morderen i dag bare viste seg å være en diamant-tyv; og en plagsom slektning av mordofferet fikk ham til å begå selvmord!! Dette er faktisk første gangen jeg bruker spoiler-funksjonen (det jeg kan huske). Vel, jeg finner det best å hente ordet over på neste side. Anonymkode: 61240...ae2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. april 2016 #151453 Del Skrevet 29. april 2016 Og nå har jeg kjørt igang enda en episode!! For vi er vel på denne siden ennå? (7573) Denne episoden begynner omtrent sånn (Die schwester) Akkurat schw etc. liker jeg med tysk. De er ikke redd for hverken lange ord eller konsonanter - og det er ikke så vanskelig å uttale heller (i motsetning til polsk). Men det er kanskje en vanesak? Jeg hadde forresten fransk, ikke tysk, på skolen. Den tysken jeg kan, har jeg lært av Derrick. Så det er veldig høflig omgangstone. Bitte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. april 2016 #151454 Del Skrevet 29. april 2016 Spoiler Spoiler Angre, angre, anger Skulle bare prøve ut noe og det virker som det ikke går an å angre ORDET 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. april 2016 #151455 Del Skrevet 29. april 2016 Dette må jeg også prøve Spoiler Kan jeg sette en ny spoiler inni her? Spoiler Kanskje det. Spoiler Og jeg kan også ta den bort (samme teknikk som ved sitat) Spoiler Jeg har ordet. Men dét er jo litt kjedelig om noen ikke sjekker spoileren, da, for da får de ikke med seg at jeg har ordet Smiley-kode funket også greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. april 2016 #151456 Del Skrevet 29. april 2016 Har du ordet eller 13 minutter siden, Zenobia skrev: Dette må jeg også prøve Skjul innhold Kan jeg sette en ny spoiler inni her? Skjul innhold Kanskje det. Skjul innhold Og jeg kan også ta den bort (samme teknikk som ved sitat) Skjul innhold Jeg har ordet. Men dét er jo litt kjedelig om noen ikke sjekker spoileren, da, for da får de ikke med seg at jeg har ordet Smiley-kode funket også greit. Hvordan tar du bort???? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #151457 Del Skrevet 29. april 2016 39 minutter siden, Zenobia skrev: Og nå har jeg kjørt igang enda en episode!! For vi er vel på denne siden ennå? (7573) Denne episoden begynner omtrent sånn (Die schwester) Akkurat schw etc. liker jeg med tysk. De er ikke redd for hverken lange ord eller konsonanter - og det er ikke så vanskelig å uttale heller (i motsetning til polsk). Men det er kanskje en vanesak? Jeg hadde forresten fransk, ikke tysk, på skolen. Den tysken jeg kan, har jeg lært av Derrick. Så det er veldig høflig omgangstone. Bitte! Jeg bommet på sidetallene. Ordet har vært på posten og hentet pakke, i påvente av å komme på neste side. Anonymkode: 61240...ae2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 29. april 2016 #151458 Del Skrevet 29. april 2016 men nå er det vel snart leggetid, her inne. både for store, og for små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #151459 Del Skrevet 29. april 2016 Et øyeblikk siden, Stringfellow1 skrev: men nå er det vel snart leggetid, her inne. både for store, og for små. Og for alle Blå. Anonymkode: 61240...ae2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. april 2016 #151460 Del Skrevet 29. april 2016 28 minutter siden, Nietsoj skrev: Har du ordet eller Hvordan tar du bort???? På pc: Jeg fører markøren over øverste venstre hjørne, og klikker på de pilene som kommer til syne. Deretter trykker jeg delete. Mobil og nettbrett: vet ikke. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bommet på sidetallene. Ordet har vært på posten og hentet pakke, i påvente av å komme på neste side. Anonymkode: 61240...ae2 Her går det fort i svingene! Freeeeeedaaaag Jeg tror jeg skal unne meg en liten, tynn én 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå