Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
43 minutter siden, Stringfellow1 skrev:

men da har jeg fremdeles ordet da, kanskje?

:cowboy:

:skya:

Helt greit, det. :natti: 

Anonymkode: 61240...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Egiett skrev:

Hæ? Det har jeg aldri hørt! Hvordan da? :)

Joda, jeg ble fortalt dette i dag av en prest og alt ting. Hele neste uke er fylt opp av en masse søndager. :)

Iallefall "liturgisk," fikk man vite. Så det er høytid i Kirken helt fram til slutten på neste søndag.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fillern, glemte hele middagen din. :skratte: 

:fnise:

Middagen var forøvrigens treretters og helt supergod med lammestek som var rosa i midten og en skysaus som smakte ypperlig. Desserten var noe som veldig passende for anledningen het "Himmelsk lapskaus." Den bestod av en masse fruktbiter i sukkersøt juice, med tykk vanlijesaus og kremtopp med med sjokoladedryss :sikle: Noms.  Jeg spiste masse av den, selv om jeg var mett fra før.

Etterpå var det kake og en presskanne-kaffe som gjør at jeg og min kjære fortsatt er lys våkne, klokken snart to på natta. [Bzzz!]

(De som ikke drakk kaffen gikk i mat-koma. :Knegg: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tullesitering! Hvorfor fikses det ikke  :rasende: 

:klo:

Men, hva var det De lurte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Tøytigern skrev:

:klo:

Men, hva var det De lurte på?

Noen ganger går bare ikke siteringa i poste/skrivefeltet bort, selvnom jeg har vært ute av tråden i tmesvis. Andre ganger legger andres skriblerier seg som en sitering i poste/skrivefeltet mitt. Begge deler er uhyre irriterende fordi det hår ikke bort uten at jeg poster enten jeg vil eller ei. Jeg ønsker selvbestemmelsesrett over hva som skal ligge i min skrive og posteavdeling, om du skjønner? :klo:    :Nikke:  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egiett
6 minutter siden, Tøytigern skrev:

Joda, jeg ble fortalt dette i dag av en prest og alt ting. Hele neste uke er fylt opp av en masse søndager. :)

Iallefall "liturgisk," fikk man vite. Så det er høytid i Kirken helt fram til slutten på neste søndag.

:fnise:

Middagen var forøvrigens treretters og helt supergod med lammestek som var rosa i midten og en skysaus som smakte ypperlig. Desserten var noe som veldig passende for anledningen het "Himmelsk lapskaus." Den bestod av en masse fruktbiter i sukkersøt juice, med tykk vanlijesaus og kremtopp med med sjokoladedryss :sikle: Noms.  Jeg spiste masse av den, selv om jeg var mett fra før.

Etterpå var det kake og en presskanne-kaffe som gjør at jeg og min kjære fortsatt er lys våkne, klokken snart to på natta. [Bzzz!]

(De som ikke drakk kaffen gikk i mat-koma. :Knegg: )

Det visste jeg ikke, sikkert fordi jeg ikke hører til i den norske kirke. Men det var jo en interessant lærdom :fnise:

Maten hørtes forresten helt fortreffelig ut. Ble sulten nå kjente jeg :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger går bare ikke siteringa i poste/skrivefeltet bort, selvnom jeg har vært ute av tråden i tmesvis. Andre ganger legger andres skriblerier seg som en sitering i poste/skrivefeltet mitt. Begge deler er uhyre irriterende fordi det hår ikke bort uten at jeg poster enten jeg vil eller ei. Jeg ønsker selvbestemmelsesrett over hva som skal ligge i min skrive og posteavdeling, om du skjønner? :klo:    :Nikke:  

Hm. Jeg pleier å backspace til all den teksten forsvinner, i det tilfellet, før jeg scroller oppover igjen og klikker på "Svar på innlegget." Da funker siteringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Egiett skrev:

Det visste jeg ikke, sikkert fordi jeg ikke hører til i den norske kirke. Men det var jo en interessant lærdom :fnise:

Maten hørtes forresten helt fortreffelig ut. Ble sulten nå kjente jeg :spise:

:) Jepp, jeg syns det var intressant.

Jeg er fortsatt overhode ikke sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, Tøytigern skrev:

Hm. Jeg pleier å backspace til all den teksten forsvinner, i det tilfellet, før jeg scroller oppover igjen og klikker på "Svar på innlegget." Da funker siteringen.

Bruker du pc? :hallo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egiett

Den siteringen er fryktelig irriterende! Bruker du pc? Dobbelklikk på den "linjen" øverst, trykk så backspace - da skal siteringen forsvinne! Det samme fungerer for Chrome på Android :) På standardnettleseren varierer erfaringene litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å skrive om forretten. Det var en pannestekt baguettskive med dillkrem og røkelaks :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker du pc? :hallo: 

Yup. Jeg laptop'er i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Egiett skrev:

Den siteringen er fryktelig irriterende! Bruker du pc? Dobbelklikk på den "linjen" øverst, trykk så backspace - da skal siteringen forsvinne! Det samme fungerer for Chrome på Android :) På standardnettleseren varierer erfaringene litt :fnise:

Flere har siteringsvansker ja! Jeg har pad, pc på 17,? tommer er for tungvindt å dra med seg overalt. Skal prøve tipset ditt neste gang dette siteringstroller kommer på besøk. :takke: 

og Tigeritøyet: all maten din, den er til å bli enda mettere av enn jeg alt er! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Jeg glemte å skrive om forretten. Det var en pannestekt baguettskive med dillkrem og røkelaks :)

Det høres nydelig ut! :spise:

Anonymkode: 5dd16...5a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere har siteringsvansker ja! Jeg har pad, pc på 17,? tommer er for tungvindt å dra med seg overalt. Skal prøve tipset ditt neste gang dette siteringstroller kommer på besøk. :takke: 

og Tigeritøyet: all maten din, den er til å bli enda mettere av enn jeg alt er! 

:) Jeg tror ikke jeg blir sulten igjen før en gang ut i neste uke...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres nydelig ut! :spise:

Anonymkode: 5dd16...5a2

Jep, det var det. :) Jeg har en svigerfamilie med folk som er flinke på kjøkkenet. Når alle bidro med litt, så ble det stas.

Jeg har aldri vært med på sånn påskefestmåltid, før. Så det var en fin opplevelse.

I kveld føler jeg meg meget rik, som fikk oppleve dette og feire påsken sammen med dem.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...