Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

:fnise:

:krangle:

:klemmer:

Znipp znapp znute, ordet er..

her hos meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Åhh...endelig! Den nye maskinen sa takk for seg - igjen! - i går ettermiddag/kveld og jeg har slitt frem til nå med å komme på nett med gammelmaskinen. Ramler nok snart ut igjen her, men nå vet dere at jeg blir borte herfra en god stund. Kan de fikse det på butikkverkstedet så tar det kanskje bare to uker, men forrige gang måtte maskinen sendes videre...og da blir det lenge tid til jeg får leke med dere. Farvel kjære dere. Jeg seiler ut alene på bøljan den blå og uler salt i motvind. *uuuuul* 

Farvel! :sukk:  Ta vare på lille vennen min så lenge. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Egiett

Hoppe forsvinner? Nei, hva er dette for slags tull?! Vi trenger deg, O store Guru :pls:

Nei, men altså, seriøst! Denne tråden, og andre deler av forumet, vil ikke bli det samme uten deg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Åhh...endelig! Den nye maskinen sa takk for seg - igjen! - i går ettermiddag/kveld og jeg har slitt frem til nå med å komme på nett med gammelmaskinen. Ramler nok snart ut igjen her, men nå vet dere at jeg blir borte herfra en god stund. Kan de fikse det på butikkverkstedet så tar det kanskje bare to uker, men forrige gang måtte maskinen sendes videre...og da blir det lenge tid til jeg får leke med dere. Farvel kjære dere. Jeg seiler ut alene på bøljan den blå og uler salt i motvind. *uuuuul* 

Farvel! :sukk:  Ta vare på lille vennen min så lenge. 

:klem: 

Dette var en ordentlig huffda-melding :grine: 

Synes egentlig KG burde sponse en maskin til deg :hoppe: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

kanskje vi skal arrangere ett spleise-lag for en ny datamaskin?

:P

Anonymkode: 0f2e9...151

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...