Tøytigern Skrevet 23. mars 2016 #150021 Del Skrevet 23. mars 2016 1 minutt siden, Egiett skrev: Jeg har akkurat påtatt meg det hele og fulle ansvaret, altså. Ordet skal herved tas i med silkehansker Ingen deng her. Lover! Og det enten du bare spiser risker eller ikke. Jeg vil anbefale ikke. Det er litt tørt, synes jeg. Dessuten så er det påske. Og priskrig. Og godteri er ganske godt. Men du trenger sikkert ikke ta i det med silkehandsker, altså. Litt grensesetting må jo til. Ellers begynner det bare å teste ut hvor langt det kan gå før noen blir forbanna... Riskakene er igrunnen ganske gode når man tar på hytteost og varmet tunfisk, med pepper. Og litt sitron. Da er de gode. Men man må putte tunfisken i kokende vann. Ellers blir det bare bokse-smak. Uck. Snopekos er bra. Spesielt fordi nå kan barna som ikke har rike foreldre får masse påskesnop, de også. Så det er jo fint. I år kommer påskeharen hoppende til alle, med fylte godte-egg i kurven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 23. mars 2016 #150022 Del Skrevet 23. mars 2016 Jeg har herved fått marsjordre, med streng beskjed om å komme og legge meg. Fordi man må sove og bli uthvilt til man skal gå på skitur, menes det. Oki, doki. Så lenge jeg får ha med litt enkel ved til å lage bål å grille maten over, så er det iorden. (Noen som vet om det er bålforbud og sånne ting å tenke på?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egiett Skrevet 23. mars 2016 #150023 Del Skrevet 23. mars 2016 5 minutter siden, Tøytigern skrev: Men du trenger sikkert ikke ta i det med silkehandsker, altså. Litt grensesetting må jo til. Ellers begynner det bare å teste ut hvor langt det kan gå før noen blir forbanna... Riskakene er igrunnen ganske gode når man tar på hytteost og varmet tunfisk, med pepper. Og litt sitron. Da er de gode. Men man må putte tunfisken i kokende vann. Ellers blir det bare bokse-smak. Uck. Snopekos er bra. Spesielt fordi nå kan barna som ikke har rike foreldre får masse påskesnop, de også. Så det er jo fint. I år kommer påskeharen hoppende til alle, med fylte godte-egg i kurven. Skal gjøre mitt beste! Det hørtes kanskje litt godt ut, tror jeg. Mulig det må testes Påskeegg, og masse appelsiner. Det er ikke feil det. Dessuten er den raske formiddagsmaten også billig, så det kan bli mange bra måltider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 23. mars 2016 #150024 Del Skrevet 23. mars 2016 Takk for det, Tiger. Jeg mistenker at det kan henge samen med allergi? Aner ikke. Er bedre. Men det kom tilbake istad - med tilhørende kvalme. Tidlig inntak av paracet hindret stor smerte, men kvalmen er tilstede i stor grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 23. mars 2016 #150025 Del Skrevet 23. mars 2016 11 minutter siden, Tøytigern skrev: Jeg har herved fått marsjordre, med streng beskjed om å komme og legge meg. Fordi man må sove og bli uthvilt til man skal gå på skitur, menes det. Oki, doki. Så lenge jeg får ha med litt enkel ved til å lage bål å grille maten over, så er det iorden. (Noen som vet om det er bålforbud og sånne ting å tenke på?) God tur. Det er lov å tenne bål i marka frem til 15.4 trur eg, men ikke saksøke meg om jeg tar feil. Hørtes koselig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars 2016 #150026 Del Skrevet 23. mars 2016 8 timer siden, Tøytigern skrev: Man trenger hytteost i påsken I min bok gjelder det kun hvis en har en hytte å spise det i. Det har ikke jeg. Derimot så er det veldig kaldt her fordi jeg gjennomlufter kåken, så om logikken virker burde jeg ha en is nå? Yes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 23. mars 2016 #150027 Del Skrevet 23. mars 2016 150 000 kommentarer i denne tråden! dette må vel nesten feires med litt kake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 23. mars 2016 #150028 Del Skrevet 23. mars 2016 Spiste oreokake i går, så står over nå :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. mars 2016 #150029 Del Skrevet 23. mars 2016 God påske forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. mars 2016 #150030 Del Skrevet 23. mars 2016 36 minutter siden, Stringfellow1 skrev: 150 000 kommentarer i denne tråden! dette må vel nesten feires med litt kake? Kake kommer! Orket ikke å feire sent i går kveld. Kos dere med litt imens! (Dvs. hvis ikke alle er kvalme fra alt tilbudgodtet allerede). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars 2016 #150031 Del Skrevet 23. mars 2016 Jeg spiser en festkaramell og slutter meg til de feirendes selskap! God og glad påske alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. mars 2016 #150032 Del Skrevet 23. mars 2016 Og nå er ordet endelig mitt, for godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars 2016 #150033 Del Skrevet 23. mars 2016 Det skriver jeg under på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. mars 2016 #150034 Del Skrevet 23. mars 2016 Den kaka så veldig god ut, Z 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars 2016 #150035 Del Skrevet 23. mars 2016 Er det "verdens beste" kanskje? Er ikke inni sånne populære ting jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. mars 2016 #150036 Del Skrevet 23. mars 2016 Nei. Verdens beste ser sånn ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. mars 2016 #150037 Del Skrevet 23. mars 2016 1 minutt siden, Sola de skrev: Den kaka så veldig god ut, Z Hiv inn! Det er pavlova (høres ut som en kunstløperske?) Og for de condisjonerte (de som skriver cognac med c): Vet ikke om det er Chateau de Montifaud i disse glassene, men det burde iallfall være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 23. mars 2016 #150038 Del Skrevet 23. mars 2016 men ordet er i alle fall mitt, for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. mars 2016 #150039 Del Skrevet 23. mars 2016 Ja, det ble bare ett øyeblikk, det Mitt ooooooooooord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 23. mars 2016 #150040 Del Skrevet 23. mars 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå