Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Egiett skrev:

Jeg har akkurat påtatt meg det hele og fulle ansvaret, altså. Ordet skal herved tas i med silkehansker :opplyser:

Ingen deng her. Lover! Og det enten du bare spiser risker eller ikke. Jeg vil anbefale ikke. Det er litt tørt, synes jeg. Dessuten så er det påske. Og priskrig. Og godteri er ganske godt.

:) Men du trenger sikkert ikke ta i det med silkehandsker, altså. Litt grensesetting må jo til. Ellers begynner det bare å teste ut hvor langt det kan gå før noen blir forbanna...

Riskakene er igrunnen ganske gode når man tar på hytteost og varmet tunfisk, med pepper. Og litt sitron. Da er de gode. :)

Men man må putte tunfisken i kokende vann. Ellers blir det bare bokse-smak. Uck.

Snopekos er bra. Spesielt fordi nå kan barna som ikke har rike foreldre får masse påskesnop, de også. :jepp: Så det er jo fint.

I år kommer påskeharen hoppende til alle, med fylte godte-egg i kurven.:arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har herved fått marsjordre, med streng beskjed om å komme og legge meg.:opplyser:

Fordi man må sove og bli uthvilt til man skal gå på skitur, menes det.

Oki, doki. Så lenge jeg får ha med litt enkel ved til å lage bål å grille maten over, så er det iorden.

(Noen som vet om det er bålforbud og sånne ting å tenke på?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egiett
5 minutter siden, Tøytigern skrev:

:) Men du trenger sikkert ikke ta i det med silkehandsker, altså. Litt grensesetting må jo til. Ellers begynner det bare å teste ut hvor langt det kan gå før noen blir forbanna...

Riskakene er igrunnen ganske gode når man tar på hytteost og varmet tunfisk, med pepper. Og litt sitron. Da er de gode. :)

Men man må putte tunfisken i kokende vann. Ellers blir det bare bokse-smak. Uck.

Snopekos er bra. Spesielt fordi nå kan barna som ikke har rike foreldre får masse påskesnop, de også. :jepp: Så det er jo fint.

I år kommer påskeharen hoppende til alle, med fylte godte-egg i kurven.:arwen:

Skal gjøre mitt beste! 

Det hørtes kanskje litt godt ut, tror jeg. Mulig det må testes :)

Påskeegg, og masse appelsiner. Det er ikke feil det. Dessuten er den raske formiddagsmaten også billig, så det kan bli mange bra måltider :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Takk for det, Tiger. Jeg mistenker at det kan henge samen med allergi? Aner ikke. Er bedre. Men det kom tilbake istad - med tilhørende kvalme. Tidlig inntak av paracet hindret stor smerte, men kvalmen er tilstede i stor grad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa
11 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg har herved fått marsjordre, med streng beskjed om å komme og legge meg.:opplyser:

Fordi man må sove og bli uthvilt til man skal gå på skitur, menes det.

Oki, doki. Så lenge jeg får ha med litt enkel ved til å lage bål å grille maten over, så er det iorden.

(Noen som vet om det er bålforbud og sånne ting å tenke på?)

God tur. Det er lov å tenne bål i marka frem til 15.4 trur eg, men ikke saksøke meg om jeg tar feil. Hørtes koselig ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tøytigern skrev:

Man trenger hytteost i påsken

I min bok gjelder det kun hvis en har en hytte å spise det i. Det har ikke jeg. Derimot så er det veldig kaldt her
fordi jeg gjennomlufter kåken, så om logikken virker burde jeg ha en is nå? Yes?  :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Stringfellow1 skrev:

150 000 kommentarer i denne tråden!

:hoppendeglad:

dette må vel nesten feires med litt kake?

Kake kommer! Orket ikke å feire sent i går kveld.

Kos dere med litt

?u=http%3A%2F%2Fwww.gjerrigknark.com%2Fb

imens!

(Dvs. hvis ikke alle er kvalme fra alt tilbudgodtet allerede).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser en festkaramell og slutter meg til de feirendes selskap! :jepp: God og glad påske alle sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det "verdens beste" kanskje? :klo: Er ikke inni sånne populære ting jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Sola de skrev:

Den kaka så veldig god ut, Z :sikle: 

Hiv inn! Det er pavlova (høres ut som en kunstløperske?)

Og for de condisjonerte (de som skriver cognac med c):

cognac.png.39593f386c7194541e7be18e0c4d1

Vet ikke om det er Chateau de Montifaud i disse glassene, men det burde iallfall være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...