Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JUHUUUUUUU – jeg fikk den!!

Ha ha ha ha ha, jeg som skulle logge av og allting!!

Så plutselig at det hadde blitt 149998 og tenkte jeg måtte gi det et forsøk eller to :ler:

Orker ikke feire i kveld, skal logge ut NÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egiett

Hva forsøker du, Z? 

Glem det, jeg skjønte det! Gratulerer med innlegg nr. 150000 her i tråden :hoppe:

Endret av Egiett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Egiett skrev:

Hva forsøker du, Z? 

Jeg zappet innom en annen post på vei til tannbørsten (en med pinkode-trøbbel), og da jeg sjekket Siste innlegg så jeg at jaja stod med 149998. Da slang jeg på to forsøk, og fikk post 150000 på andre forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 15.3.2016 at 23.45, Badebuksa skrev:

Jeg må til andre menneskers samlingspunkt (også kalt byen) i morgen, så skal se etter fenazon koffein og magnesium. Er din kjære ansatt innen helsefag? 

Jeg prøvde otrivin nesespray, uten hell. Hjelper å sove, men jeg får ikke alltid gjort det. 

Hei og hei. Håper du er bra igjen av migrenen, for denne gangen.

Men du kan ikke bruke Otrivin mot migrene. Det hjelper bare mot tett nese ved forkjølelse og for å åpne for at bihulene kan drenere seg ved bihulebetennelse. Pluss at det kan være bra for å åpne opp så trykket i øret kan utlignes bedre ved mellomørebetennelse. Fordi det er slimhinneavsvellende.

Men prøver du å bruke det mot andre ting skjer vel bare at du blir tørr i nesen og kan blø lettere neseblod enn normalt.

Du må ha Imigran nesespray. Jeg anbefaler deg å snakke med fastlegen så du kan få resept på Imigran, Fenazon Koffein og om nødvendig andre smertestillende midler.

P.S Har du testet synet? Noen kan få migrene pga synet. Spesielt av flimrende skjermer når man bruker duppedingser, spill og surfer på nettet...

Andre tåler ikke sukker. Eller vin. Det varierer.

Men test synet ditt. Ikke hos optikeren, men be fasteleg om henvisning til en øyenlege.

Det kan tas MR av deg også, etter henvisning fra legen. For å finne ut mere om hva som skjer, så du kan bli hjulpet, da.

Og ja. Min kjære er ansatt i helsefag. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egiett
4 minutter siden, Tøytigern skrev:

:unsure: Uj, da.

Jeg minnes plutselig å ha skrevet noe om å ikke være så voldelig her inne en gang tidligere. Eh.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Egiett skrev:

Jeg minnes plutselig å ha skrevet noe om å ikke være så voldelig her inne en gang tidligere. Eh.. :sjenert:

Jeg syns lixzom det plutselig ble så veldig aggressiv stemning. Stakkars ord... :icon_frown:

Utøvelse av vold som fex denging er forresten straffbart. Så ordet kan levere en anmeldelse for legemsfornærmelse.  :opplyser:

Så det er best dere ber ordet om unnskyldning. :angry:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egiett
3 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg syns lixzom det plutselig ble så veldig aggressiv stemning. Stakkars ord... :icon_frown:

Utøvelse av vold som fex denging er forresten straffbart. Så ordet kan levere en anmeldelse for legemsfornærmelse.  :opplyser:

Så det er best dere ber ordet om unnskyldning. :angry:

Jeg er vanligvis svært så fredsommelig av meg, vet ikke helt hva som skjedde der :sjenert: Beklager til ordet, og til alle som måtte ha vært vitner til grusomhetene :rodme:

Endret av Egiett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Egiett skrev:

Jeg er vanligvis svært så fredsommelig av meg, vet ikke helt hva som skjedde der :sjenert: Beklager til ordet, og til alle som måtte ha vært vitner til grusomhetene :rodme:

Jeg håper ordet godtar unnskyldningen.

Hva hadde egentlig ordet gjort, som det fikk deng for?

Man skal forøvrigens aldri denge, når det kan unngås. Man kan kun denge i selvforsvar, hvis man kommer til å bli hardt skadet eller omkomme, av å la det være..:regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damn you, REMA1000. Jeg har fått i meg alt for mye påskesnop av disse priskuttene på smågodterier som dere driver med... :sikle:

I morgen blir det bare tørre riskaker og vann. :closedeyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egiett
3 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg håper ordet godtar unnskyldningen.

Hva hadde egentlig ordet gjort, som det fikk deng for?

Man skal forøvrigens aldri denge, når det kan unngås. Man kan kun denge i selvforsvar, hvis man kommer til å bli hardt skadet eller omkomme, av å la det være..:regler:

Ehm.. ordet kan tidvis være litt uregjerlig. Z hadde trøbbel med et ord som var litt hyper. Antakelig ikke engang ordets skyld, da en av ordets voktere åpenbart hadde gitt det litt for mye sukker. Ingen fare for skade eller død, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 minutter siden, Egiett skrev:

Ehm.. ordet kan tidvis være litt uregjerlig. Z hadde trøbbel med et ord som var litt hyper. Antakelig ikke engang ordets skyld, da en av ordets voktere åpenbart hadde gitt det litt for mye sukker. Ingen fare for skade eller død, med andre ord.

:sjokkbla:

Også fikk det stakkars ordet korporlig straff?

Si meg, lever man i den mørkeste middelalderen i denne tråden?:lete:

[klapper trøstende på ordet]

Kanskje jeg bør tusle forsiktig ut igjen jeg, da. Siden jeg også har fått for mye sukker... :ninja:

Edit: Hvis jeg slipper deng, skal jeg love å bare spise tørre riskaker helt fram til påskelammet skal serveres. (Og kanskje en og annen frukt. Med appelsinsmak. Og noen pølser. I lompe. Kanskje litt brød med ost... Muligens litt kjeks... Og tunfisk.:a034: Jeg kommer garantert til å spise litt tunfisk. Og hytteost. Man trenger hytteost i påsken.)

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egiett
9 minutter siden, Tøytigern skrev:

:sjokkbla:

Også fikk det stakkars ordet korporlig straff?

Si meg, lever man i den mørkeste middelalderen i denne tråden?:lete:

[klapper trøstende på ordet]

Kanskje jeg bør tusle forsiktig ut igjen jeg, da. Siden jeg også har fått for mye sukker... :ninja:

Edit: Hvis jeg slipper deng, skal jeg love å bare spise tørre riskaker helt fram til påskelammet skal serveres. (Og kanskje en og annen frukt. Med appelsinsmak. Og noen pølser. I lompe. Kanskje litt brød med ost... Muligens litt kjeks... Og tunfisk.:a034: Jeg kommer garantert til å spise litt tunfisk. Og hytteost. Man trenger hytteost i påsken.)

Jeg har akkurat påtatt meg det hele og fulle ansvaret, altså. Ordet skal herved tas i med silkehansker :opplyser:

Ingen deng her. Lover! Og det enten du bare spiser risker eller ikke. Jeg vil anbefale ikke. Det er litt tørt, synes jeg. Dessuten så er det påske. Og priskrig. Og godteri er ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...