Zenobia Skrevet 24. februar 2016 #148161 Del Skrevet 24. februar 2016 Kan noen fortelle meg hvordan en grendeskole fungerer? Slår man sammen flere alderstrinn? Er det svært uvanlig? Helt spesifikt søker jeg etter informasjon om Efjord grendeskole, Ballangen (nedlagt), og hadde håpet jeg slapp å ringe kommunen. JA, jeg har nettsøkt. Beklager avsporingen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #148162 Del Skrevet 24. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du forklare om det du skrev her? Anonymkode: 5dd16...5a2 Noen ganger må man tilpasse ordene og dikte litt inni mellom. Da passer teksten bedre til en selv. Prøv det. Må poste denne for å svare Z. Anonymkode: 61240...ae2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2016 #148163 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kokkene og bakerne der opplært av Ingrid Espelid? Anonymkode: 5dd16...5a2 Ta det med ro: kun de aller besteste bakerne jobber på dette kjøkkenet. Det smaker så godt atte. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greier du å huske alle AB-kodene i en tråd, ettersom du kan si at det er en ny blå Ab her i tråden? Hilsen også en blå (men ikke Lille Blå, for det er Max Mekkers undulat) Anonymkode: 5dd16...5a2 Tja...din kode er da ganske ny, er den ikke? Har du mange pc`er og mange brukere kanskje? 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du forklare om det du skrev her? Anonymkode: 5dd16...5a2 Joda atte...det kommer an på hvor mye og hvor sent og lenge en har sittet her. Tiden går på mystisk vis helt i utakt med seg selv kan det virke som. Endret 24. februar 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #148164 Del Skrevet 24. februar 2016 1 minutt siden, Zenobia skrev: Kan noen fortelle meg hvordan en grendeskole fungerer? Slår man sammen flere alderstrinn? Er det svært uvanlig? Helt spesifikt søker jeg etter informasjon om Efjord grendeskole, Ballangen (nedlagt), og hadde håpet jeg slapp å ringe kommunen. JA, jeg har nettsøkt. Beklager avsporingen En grendaskole er en liten skole i ei grend. (Liten lokal plass) ofte blir det nå laget Moteriso? Skoler fordi man legger opp til store skole, der elevene skal busses langt avsted. Noen steder med få elever går 1-3 og 4-7 klasse sammen. Andre steder blir det delt opp mer. Elevtallet avgjør. Fra 8. Klasse går man på ungdomsskolen og busses avsted uansett om det er grendaskole i bygda. Skal se om jeg finner noe mer om to lokale plasser. Anonymkode: 61240...ae2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #148165 Del Skrevet 24. februar 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ta det med ro: kun de aller besteste bakerne jobber på dette kjøkkenet. Det smaker så godt atte. Jeg var ikke utrygg på det Men Fru Espelid kunne virkelig sine saker, og var så trivelig og søt Tja...din kode er da ganske ny, er den ikke? Har du mange pc`er og mange brukere kanskje? Jeg har kun 1 Pc og 1 bruker, men er ikke helt ny Joda atte...det kommer an på hvor mye og hvor sent og lenge en har sittet her. Tiden går på mystisk vis helt i utakt med seg selv kan det virke som. Jeg forstår. Takk for svar! Anonymkode: 5dd16...5a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #148166 Del Skrevet 24. februar 2016 Z. Søk grendaskule. Vi er på bygda, må vite. Anonymkode: 61240...ae2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2016 #148167 Del Skrevet 24. februar 2016 Espelid er søt ennå hun. *jasså...."ny bruker i sin fine nye blå fantometdrakt, men gammel bruker allikevel"...hvem kan det være da?* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 24. februar 2016 #148168 Del Skrevet 24. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: En grendaskole er en liten skole i ei grend. (Liten lokal plass) ofte blir det nå laget Moteriso? Skoler fordi man legger opp til store skole, der elevene skal busses langt avsted. Noen steder med få elever går 1-3 og 4-7 klasse sammen. Andre steder blir det delt opp mer. Elevtallet avgjør. Fra 8. Klasse går man på ungdomsskolen og busses avsted uansett om det er grendaskole i bygda. Skal se om jeg finner noe mer om to lokale plasser. Anonymkode: 61240...ae2 Tusen takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2016 #148169 Del Skrevet 24. februar 2016 Det er så fint at vi kan spørre her og plutselig løser alt seg i svar. Me like. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #148170 Del Skrevet 24. februar 2016 12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Espelid er søt ennå hun. *jasså...."ny bruker i sin fine nye blå fantometdrakt, men gammel bruker allikevel"...hvem kan det være da?* Fysj, dama heter Hovig til siste efternavn. Anonymkode: 61240...ae2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2016 #148171 Del Skrevet 24. februar 2016 Ok da: Ingrid Espelid Hovig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #148172 Del Skrevet 24. februar 2016 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det er så fint at vi kan spørre her og plutselig løser alt seg i svar. Me like. Tenk på all den klokskapen vi tilsammen besitter. Anonymkode: 61240...ae2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2016 #148173 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg tenker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 24. februar 2016 #148174 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg må også finne ut normalt antall nordmenn i aldersgruppen 20-40 som dør ikke alders- eller naturkatastroferelatert i utlandet i løpet av perioden april-oktober. Og hvor mange ekstra som ville blitt lagt merke til. Og norske statsborgere som bor i utlandet, og som dør, registrerer norske myndigheter dette? Beklager de morbide spørsmålene Hvis noen liker å faktasjekke, er det helt i orden å kaste seg rundt. Noen som vet hvor jeg eventuelt kan søke for å finne svar? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #148175 Del Skrevet 24. februar 2016 2 minutter siden, Zenobia skrev: Jeg må også finne ut normalt antall nordmenn i aldersgruppen 20-40 som dør ikke alders- eller naturkatastroferelatert i utlandet i løpet av perioden april-oktober. Og hvor mange ekstra som ville blitt lagt merke til. Og norske statsborgere som bor i utlandet, og som dør, registrerer norske myndigheter dette? Beklager de morbide spørsmålene Hvis noen liker å faktasjekke, er det helt i orden å kaste seg rundt. Noen som vet hvor jeg eventuelt kan søke for å finne svar? Kanskje statistisk sentralbyrå? Anonymkode: 5dd16...5a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #148176 Del Skrevet 24. februar 2016 11 minutter siden, Zenobia skrev: Jeg må også finne ut normalt antall nordmenn i aldersgruppen 20-40 som dør ikke alders- eller naturkatastroferelatert i utlandet i løpet av perioden april-oktober. Og hvor mange ekstra som ville blitt lagt merke til. Og norske statsborgere som bor i utlandet, og som dør, registrerer norske myndigheter dette? Beklager de morbide spørsmålene Hvis noen liker å faktasjekke, er det helt i orden å kaste seg rundt. Noen som vet hvor jeg eventuelt kan søke for å finne svar? HarmikkemSSB statistikk på dette da? Hvor går dødsmeldingene avsted? Fhi.no? Ehm, hva holder du på med? Anonymkode: 61240...ae2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 24. februar 2016 #148177 Del Skrevet 24. februar 2016 Krim in spe. Har et fint plott, og det skal ha realistiske detaljer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #148178 Del Skrevet 24. februar 2016 19 minutter siden, Zenobia skrev: Krim in spe. Har et fint plott, og det skal ha realistiske detaljer. Skal du skrive ein bok eller noe som handler om dette? Anonymkode: 0f2e9...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fox Mulder Skrevet 24. februar 2016 #148179 Del Skrevet 24. februar 2016 @Hoppetaujenta er snill å bli, snil å snill å bli @Hoppetaujenta er snill å bli, snil å snill å bli Inspirasjon: Eminem feat. Nate Dogg: Shake that ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2016 #148180 Del Skrevet 24. februar 2016 Kan jeg være så snill å få deres autograf på forhånd, fru krimforfatter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå