Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Hallusisjonaliserer du nå eller? :klo:  Hvor er det slikt et fint tall? 

:sprettert:  innlegget mitt! :jolie: 

Anonymkode: 61240...ae2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. :) Sorry jeg så det ikke men hurra for deg og alle som har tall og feire. :jepp: 
-------
Jeg lurer forresten på hvor brillesmurf`en har blitt av? Noen som har sett snurten av noe blått i det siste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, smurfene har jeg ikke sett på leeenge. Brillene ser jeg ikke snurten av, ikke uten å se gjennom briller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20. februar 1994 blir Johann Olav Koss utropt til olympisk mester på Hamar, da han satte en ny verdensrekord på 10 000 meter skøyter med tiden 13.30,55

Kjell Storelid (fra Stord) havnet på andre plass med tiden 13.49,25.  :laugh:

Anonymkode: 0f2e9...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der fikk du et fint tall, 147 747.  Anonymkode: 61240...ae2

Takk, men hvor i all videste verden ser du de tallene da? Er det på forsiden eller noe sånn? *lete videre* 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk, men hvor i all videste verden ser du de tallene da? Er det på forsiden eller noe sånn? *lete videre* 

Du klikker deg vel inn på kategorien "Sosial prat og ord-leker" eller hva nå dette under-forumet heter.

Til høyre for navnet på denne tråden, så står det vel antall svar og visninger?  :P

Anonymkode: 0f2e9...151

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Lille ordet holder forresten på å varme opp sangstemmen sin, for derettet å skråle "Vinschjan på kaajjjaa" :fnise:

Anonymkode: 5dd16...5a2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er/var! på forumets frorside. Der popper nye tråder opp, øverst. Hvem er nyeste poster og hvor mange innlegg har tråden. 

Du kan jo ta den vanskeligste måten, om du vil? Da tar du sidetallet 7387 x 20 innlegg pr. Side og plusser på anntall innlegg på siste side. Alternativt telle alle innleggene 😤😂 :bond:  :bond: 

Obsz. Ikke forstyrr :hoppe: hun teller og regner.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...