Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

38 minutter siden, Zenobia skrev:

Vurderer dessverre adblock nå, jeg også. Forsvant hoppingen da? Jeg har ikke selv opplevd hopping, men skjønner at det har vært et tilbakevendende problem.

Hmm, er ikke helt sikker enda, men hoppingen er verst på telefonen da, og der har jeg ikke installert noe. Men jeg synes det går raskere hvertfall! AdBlock har forresten for øyeblikket blokkert 14 annonser på denne siden... :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags nettleser har du, @Egiett?

Jeg har Firefox, og ser bare én annonse; for tiden fra Blenda. Øverst. Jeg bruker {ctrl +} for å strekke ut KG til å dekke hele skjermen. Det er kun når jeg skifter side at jeg ser annonsen.

Hvordan får du fjorten annonser? :bond:

Stakkar :klem:

Trykte {ctrl -} og skjønner mer nå. Så at det var endel på sidene. Ellers blar jeg kjapt med pgdn for å slippe den øverst, men noe pes er det jo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Zenobia skrev:

Hva slags nettleser har du, @Egiett?

Jeg har Firefox, og ser bare én annonse; for tiden fra Blenda. Øverst. Jeg bruker {ctrl +} for å strekke ut KG til å dekke hele skjermen. Det er kun når jeg skifter side at jeg ser annonsen.

Hvordan får du fjorten annonser? :bond:

Stakkar :klem:

Trykte {ctrl -} og skjønner mer nå. Så at det var endel på sidene. Ellers blar jeg kjapt med pgdn for å slippe den øverst, men noe pes er det jo.

Bruker Chrome :)  Er en del på sidene ja, men skjønner ikke helt hvordan det kan bli 14! Nå er det forresten 10 :P Men det var deilig å få de bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg hadde vært mann ville jeg hatt bart og fullskjegg bare for å sjekke hvordan det var. :biggrin: 

Sidehopping hos meg også. :( 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen små ord, på tre bokstaver, har godt av å bli sendt rundt om kring i verden hyppigere enn lyset løper. 

Anonymkode: 61240...ae2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...