Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oijj......nå har det gått lang tid siden fellow spurte og det er sikkert laget middag allerede? :klo: 
*og gratulerer til Rumle som har passert et vakkert innleggstall: 44777! :klappe: * 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Dessverre for deg så har jeg ikke det, for brødet ble nyyydelig, saftig og har den sprø skorpa! :rodmer: *fristefriste*
Jeg tar bare en sånn ca mengde melmix, med ca nok vann for at det skal henge sammen og det andre som skal til går oppi på slump. Sånn er det når en har bakt så mye at alt går på "gefylen" og oppskrifter ikke lengre brukes. 

Baker du selv kanskje, eller hadde du lyst til å begynne med det? 

:hoppe: 

*sukk* Jeg ble virkelig sulten *løper i vann*

Matlaging og baking er terapi, og jeg trenger en del terapi. Det hender jeg har lyst til å slutte å bake. men det er som regel når jeg er på fjerde brødrunde på samme dag. Eller boller, eller croquembouche. Men så begynner jeg på igjen når abstinansen melder seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Oijj......nå har det gått lang tid siden fellow spurte og det er sikkert laget middag allerede? :klo: 
*og gratulerer til Rumle som har passert et vakkert innleggstall: 44777! :klappe: * 

:takke: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rumle skrev:

Veldig enig i at det er mye god terapi i baking 

Man må jo ta med at det er mye terapi i å spise godt bakverk også. Nytelse kommer i mange innpakninger. Nemlig. :nigo: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Man må jo ta med at det er mye terapi i å spise godt bakverk også. Nytelse kommer i mange innpakninger. Nemlig. :nigo: 

Ja, dessverre :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tilhører jo de heldige som har så mye morsomt (alt inkludert) i dette fine landet vårt da. Ikke manko på noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...