Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Hvor for det ?

Anonymkode: 0f2e9...151

Fordi jeg ikke har bil for å dra på Kiwi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt merkelig var det. Jeg parkerte utenfor en matbutikk som jeg skulle handle i.  Jeg regnet jo med at det var gratis å stå på deres plasser....og "parkomanen" som la lapp under viskeren min, sa at jeg ikke hadde trukket billett og lagt i vinduet. Nei det hadde jeg jo ikke, for jeg var ganske sikker på at det (som vanlig utenfor matbutikker her jeg bor) var gratis...og det viste det seg at det også var der MEN: jeg måtte trekke gratislapp og vise i vinduet...wut?!? Jeg forsto ikke`no. 

Ikke var jeg borte mere enn fem-syv minutter heller, så han må ha stått parat og holdt øye med plassene og måtte ha ilet til for å ta bilde og produsere en bot på den korte tiden. Ikke ante jeg at det var så dyrt med bot. Nesten åtte hundre kroner. :daane: Jeg ble så overrasket, skuffet og sint, for det var totalt unødvendig og sur bruk av de pengene. Koster det virkelig så mye, dere andre som kanskje har fått noen sånne i deres liv...? 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Helt merkelig var det. Jeg parkerte utenfor en matbutikk som jeg skulle handle i.  Jeg regnet jo med at det var gratis å stå på deres plasser....og "parkomanen" som la lapp under viskeren min, sa at jeg ikke hadde trukket billett og lagt i vinduet. Nei det hadde jeg jo ikke, for jeg var ganske sikker på at det (som vanlig utenfor matbutikker her jeg bor) var gratis...og det viste det seg at det også var der MEN: jeg måtte trekke gratislapp og vise i vinduet...wut?!? Jeg forsto ikke`no. 

Ikke var jeg borte mere enn fem-syv minutter heller, så han må ha stått parat og holdt øye med plassene og måtte ha ilet til for å ta bilde og produsere en bot på den korte tiden. Ikke ante jeg at det var så dyrt med bot. Nesten åtte hundre kroner. :daane: Jeg ble så overrasket, skuffet og sint, for det var totalt unødvendig og sur bruk av de pengene. Koster det virkelig så mye, dere andre som kanskje har fått noen sånne i deres liv...? 

Uff ja, støtter deg i å være sint, skuffet og frustrertr. For noen år siden fikk jeg over 700 i bot for lignende forhold. Skriftlig klage hadde ikke mye for seg, men jeg kunne gå videre til retten, for å oppnå noe prinsipielt, men boten kom ikke til å bli refundert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var det jeg også tenkte, så jeg "la meg på rygg og blottet strupen" likegodt først som sist og den ble betalt så fort jeg var hjemme etterpå. Ute av syne - ute av sinn.....men ikke helt altså. Urrgl! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den parkeringsbota gav jo ikkje meining i det heile teke,Hoppe :sjokkert: 

Få bot for å parkere ein stad der det er gratis, berre for ein ikkje har gratislapp i vindauget? :klo:

Verda vert berre meir og meir absurd...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stringfellow1

░░░░░░▄▀▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█                        
░░░░░█▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░░░░█▒▒▄▀▀▀▀▀▄▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▀▀▀▀▀▀▄
░░▄▀▒▒▒▄█████▄▒█▒▒▒▒▒▒▒█▒▄█████▄▒█
░█▒▒▒▒▐██▄████▌▒█▒▒▒▒▒█▒▐██▄████▌▒█
▀▒▒▒▒▒▒▀█████▀▒▒█▒░▄▒▄█▒▒▀█████▀▒▒▒█

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God ettermiddag :hjerte: 

Fremdeles på tredje :kaffekopp:

:overrasket: Prøver å skrive noe meningsfylt her nå, siden postingen gikk litt bananas.

Endret av Zenobia
4x samme post!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...