Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Ok da. Jeg mener "den nynorsklignende dialekt-måten" også. ;) 

Ha ha ha ha, du er så innmari herlig:xpb_knuddel:og raus

Minn viss e skull tållå morsmålsdialekta mi sum har røt i norrønt og lekna å lite på nynårsk au, så vill ittj e seei at dê æ en vakker måte å tålå på. Å myy vanskelar å skriiv, så da vert det norsk eller bokmål jeg bruker mest her på forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Minn viss e skull tållå morsmålsdialekta mi sum har røt i norrønt og lekna å lite på nynårsk au, så vill ittj e seei at dê æ en vakker måte å tålå på. Å myy vanskelar å skriiv, så da vert det norsk eller bokmål jeg bruker mest her på forumet.

Jeg har det sånn at når noen skriver sin dialekt, så forsøker jeg hardt å høre meg frem til hvor det er i landet. Jeg sitter her og sier det som skrives, med innlevelse...antagelig litt for mye om noen hadde hørt meg. :fnise:  ...men dette var litt småmystisk, for jeg ser for meg både "Tore på sporet" og "Arne Brimi" og ser samtidig for meg en masse langrennsløpere fra "innerst i skauen" som blir intervjuet etter at de har kommet i mål. :klo: Hvor kan å dette målet komme fra da? (p.s.forventer ikke noe svar på det altså) 

 :duskedame:

Du fremfører dansen på en veldig følsom og fin måte Fellow.

Jeg setter stor pris på kunstnerisk desemberunderholdning. :jepp: 

Ser dere ikke at jeg har klippa meg!?

Jo. Du har blitt veldig julekort og fin syns jeg.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hihihi...ab fikk ikke tak i ordet i det hele tatt jo!  :skratte:

Nei,for det er jo her :nigo: 

 

 jeg kan vel ta ordet jeg da?

 :laugh:

Nå må dere gi dere da! dere kan ikke ta ordet sånn uten videre. Dere må be om ordet:opplyser:

Rekke opp hånda, eller gi tegn på annen måte at dere vil si noe og så får dere ordet etter tur. Jeg er ordstyrer - rettferdig ordstyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...