Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

til GlaJenta88

Det er ikke bare lett det siste der heller... Det er minst like vanskelig som og skive en oppgave mener nå jeg... Men om du har 4 dager, så har du jo goood tid da :) På U-skolen (vet det ikke er helt representativt), Når vi hadde prosjektoppgaver, så startet jeg som regel kl 7 om kvelden, helst kvelden før det skulle leveres, skrev som ett lite helvete, satte inn masse pene bilder, og leverte...

fikk som regel en sterk femmer eller bedre på oppgavene :)

David&: Ikke glem 50" flatsjermtver!

Endret av Tidemand
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er definitivt en smart måte å innlede oppgaven på! "Folk hadde jevnt over dårlig råd, og kunne ikke unne seg fancy teknologiske nyvinninger som f.eks. Playstation, 50" fjernsynsapparater og mobiltelefon." Tror nok den innledningen sikrer meg A'en allerede der. :ler:

Joda, jeg har også alltid vært en ihuga forkjermper for skippertakmetoden, men nå skulle jeg for en sjelden gangs skyld være litt tidligere ute. Men akk, den gang ei. :gjeiper: Jeg har vel erfart at det ikke er så lurt, men det betyr jo ikke at det ikke er et tilbakevendende "problem".

Drøftingen er det "verste" med alle oppgaver. Man er avhengig av at læreren skjønner hvorfor du mener det du gjør. Dessuten så er det alltid en fordel om det er det læreren selv mener også :lur:

Skrevet

Nei, det at du bruker hele natta på forumet og får snakket ut om at du er ferdig med skippertaks-måten viser jo at nå blir det andre boller :-)

Det går nok bra skal du se :)

Skrevet

Ja, dette må da vitterlig bevise at jeg nå er ferdig med slike studiemetoder! Haha, nei, men jeg jeg tror jeg kaster inn håndkleet for i natt, jeg. Hvis jeg kjenner forumtrollet i magen rett, så er jeg plutselig tilbake igjen neste gang jeg plasserer meg foran en PC med internett tilkoblet. :ler:

Kjære verden, jeg får jo bare 1 1/2 times søvn jeg nå! Haha, det er mulig det blir en middagshvil imorgen merker, jeg :ler:

Jaja, dere får sove godt begge to, og lykke til med å få det siste ordet i natt :)

:søvn: :natti::goodbye:

Skrevet

Er det noen vits og legge seg da? :erter:

Og takk takk, det skal nok bli mitt skal du se ;)

Skrevet

Burde kanskje legge meg snart jeg også... Eller ta 2 døgn i ett... Funker jo fint det også, så lenge jeg har kaffe nok :)

Skrevet

Kaffe, ja - nå er du inne på noe - da har jeg jo også noe nytt å skrive om i aktualitetsmagasinet "hva hadde du sist i munnen" :biggrin:

Skrevet

:ler: det var ikke helt sånn jeg mente.

(går ned og finner den store kanna...)

Skrevet
Hmm... Fant hundemat i skapet jeg... men ikke kaffe :(

Sånn, der var kanna full....

Hundemat? Holder det deg våken da?

Skrevet

Jøss for noen nattranglere, men nå er iallefall ordet MITT og der hører det hjemme :jepp:

Skrevet

Søvn? Hva er det? Overvurdert i alle fall :gjeiper: Uff nei, jeg sitter med den oppgaven min, jeg. Også er det så lett å bare "sjekke hva som skjer" her inne, og vips! Så kommer man seg ikke ut igjen! :klø:

Skrevet

Da synes jeg du skulle konse om oppgaven, så tar jeg meg av ordet i mens. Det er jo tross alt mitt selv om jeg lar dere låne det av og til :lur:

Skrevet

Haha, ja, du har vel egentlig rett :sukk:

Jeg får vel komme meg litt videre med den oppgaven, og logge av en liten stund. Men du må ikke bli helt :hakeslepp:, hvis jeg er plutselig tilbake for å "låne" ordet litt til :ler:

Skrevet

Neida, du kan låne det når du vil :) Lykke til med oppgaven da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...