Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jassåja! Det er krig du vil ha?

Finne frem godmusa, det fancy tastaturet, og pipa mi :bond:

Skrevet
Nei, men er ferdig... Var ikke mer igjen av spillet :(

Huffda :( bare å legge seg da... ?

Skrevet

Tror du virkelig du blir kvitt meg så lett? Samboeren er på jobb, så får ikke kjeft før i halv 8 tiden... Har gooood tid ^^

Skrevet

:biggrin: mulig du skal få ha ordet en halvtime eller to da, så får jeg heller ta ordet tilbake når sambo kommer og sirkuset begynner hos deg :popcorn:

:sjarmor:

Skrevet

Haha, jeg skulle i alle fall ha lagt meg for lenge siden. Skal jo snart opp igjen! Hadde jo vært gull om den hersens oppgaven bare magisk ble ferdig, da.. :sjenert:

Skrevet

Hvilken oppgave har du da? Hvem får siste ordet på Kvinneforum, Ordleker?

Skrevet

Hvordan oppgave driver du med i kveld da?

Og går sikkert fortere om du ikke leker her vettu :erter:

Skrevet

Den hadde nok vært ferdig for noen timer siden hvis jeg ikke hadde logga meg inn her, ja. Det er nok ganske sikkert. Skal skrive en oppgave om den internasjonale økonomiske situasjonen i mellomkrigsårene. Samt presentere og drøfte Keynes' syn på hvordan økonomiske kriser burde/skulle møtes. Så det er jo i utgangspunktet en ganske så interessant oppgave! Men har man ingen konsentrasjon, så har man det ikke. :sukk:

Skrevet (endret)

Tror vi har litt forskjellig syn på hva som er interessant jeg :P

Men men, hver sin smak :) Og jeg føler foresten veldig med deg :klem:

Endret av Tidemand
Skrevet

Hehe, i forhold til hva jeg kunne ha fått så er det ganske interessant. :gjeiper: Også er det jo faktisk ganske aktuelt også, mtp hva som skjer i USA atm. Jaja, jeg har et par dager til på meg, så dette er ikke akkurat krise. Har egentlig ikke behov for å sitte oppe nå engang. Men så er det en gang sånn, at hvis man først har blitt et "forumtroll", så blir man gjerne sittende.. Får håpe jeg får gjort noe i morgen. Bare jeg får kravlet ut av senga til et vettugt tidspunkt :)

Skrevet

Det er ofte lurt å hente litt inspirasjon fra visdomskilder som dette :-)

Tror du "i mellomkrigstida var det litt trange tider, folk sleit ofte med å skaffe nok til selv vanlige ting som en playstation og en kul mobil..." kunne være en bra start på oppgaven?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...