Gjest Stringfellow1 Skrevet 25. november 2015 #143941 Del Skrevet 25. november 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 25. november 2015 #143942 Del Skrevet 25. november 2015 Her ble det fiken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. november 2015 #143943 Del Skrevet 25. november 2015 Spiller Fallout 4, Paladin Danse har joina Village People 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2015 #143944 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Hmm...i dag har jeg vært på shoppinglangtur og jeg så ikke hva min venstre hånd gjorde da jeg nærmet meg betalingskassa...så den hadde visst bare fylte opp en liten pose med smågodt og konfiskert en pakke med seks "kokosbolleting uten kokos"...eller såkalte n-boller som det vel egentlig het før. Jeg begynte å tygge på godsakene med en gang jeg hadde satt meg i bilen, for jeg var sulten/sugen og på vei hjem. Etter tre kvarter kjente jeg på at jeg egentlig var både litt kvalm/mett og småforbannet på meg selv fordi jeg jo ikke skulle ha det nå midt i uka. Det var en avtale som jeg høytidelig hadde tatt meg i hånden på og lovet på tro, ære og en rød sløyfe til adventspynt...Så da skjedde følgende: jeg rullet helt ned passasjervinduet i høy fart (brr...) og kastet en og en "n-bolle" ut i grøfta/evt. i tunnelveggen så det sang....og fulgte tett opp med noen håndfuller med løsvekt-nonstop og andre seige gele-uhumskheter, mens jeg heiet på meg selv med oppmuntrende tilrop fra førersetet og ehh...kjørte i hundre km/t...Det var skikkelig æksj`n gutter og jenter! <--- liten fotobokssekvens akkurat i det jeg kaster snopet/oppdager boksen... Jeg var SÅ fornøyd etterpå! *er det fremdeles* Endret 25. november 2015 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 25. november 2015 #143945 Del Skrevet 25. november 2015 dette må ha sett veldig merkelig ut, for de som var sjokkerte vitner til alt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2015 #143946 Del Skrevet 25. november 2015 Ingen så meg for det var mørkt da jeg gjorde det der, men de underjordiske smilte og tok gledelig imot. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 25. november 2015 #143947 Del Skrevet 25. november 2015 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #143948 Del Skrevet 25. november 2015 . Anonymkode: 0f2e9...151 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. november 2015 #143949 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Hmm....dumme maskinen streiker igjen. Endret 25. november 2015 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 25. november 2015 #143950 Del Skrevet 25. november 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. november 2015 #143951 Del Skrevet 26. november 2015 Hmm...i dag har jeg vært på shoppinglangtur og jeg så ikke hva min venstre hånd gjorde da jeg nærmet meg betalingskassa...så den hadde visst bare fylte opp en liten pose med smågodt og konfiskert en pakke med seks "kokosbolleting uten kokos"...eller såkalte n-boller som det vel egentlig het før. Jeg begynte å tygge på godsakene med en gang jeg hadde satt meg i bilen, for jeg var sulten/sugen og på vei hjem. Etter tre kvarter kjente jeg på at jeg egentlig var både litt kvalm/mett og småforbannet på meg selv fordi jeg jo ikke skulle ha det nå midt i uka. Det var en avtale som jeg høytidelig hadde tatt meg i hånden på og lovet på tro, ære og en rød sløyfe til adventspynt...Så da skjedde følgende: jeg rullet helt ned passasjervinduet i høy fart (brr...) og kastet en og en "n-bolle" ut i grøfta/evt. i tunnelveggen så det sang....og fulgte tett opp med noen håndfuller med løsvekt-nonstop og andre seige gele-uhumskheter, mens jeg heiet på meg selv med oppmuntrende tilrop fra førersetet og ehh...kjørte i hundre km/t...Det var skikkelig æksj`n gutter og jenter! <--- liten fotobokssekvens akkurat i det jeg kaster snopet/oppdager boksen... Jeg var SÅ fornøyd etterpå! *er det fremdeles* Kastet du uskyldige, søte kokosboller ut av bilen i fart?!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. november 2015 #143952 Del Skrevet 26. november 2015 Ja. Jeg tror at det bodde søtsugdemoner i dem. De må utdrives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 26. november 2015 #143953 Del Skrevet 26. november 2015 Det var nok disse som tok imot Sterkt gjort av deg, Hoppetaujenta!!Den gangen jeg fremdeles var besatt av søtsugdemonen, vurderte jeg å alliere meg med naboen. Det var liksom for ille å kaste det nydelige godtet. Jeg kompromisset (mente jeg selv), og delte den store porsjonen opp i mindre, pakket i poser, la i boks og satte i skap.Ja, særlig at dét virket, liksom Jeg skulle ha gitt boksen til naboen, og så funnet det for ydmykende å be om å få en porsjon når det var ukedag. Bare lørdagsgodt!Det gjorde jeg altså ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. november 2015 #143954 Del Skrevet 26. november 2015 Er jo klin umulig å skrive noe på kg fra telefonen uten å hoppe inn på de hærsens reklamene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 26. november 2015 #143955 Del Skrevet 26. november 2015 ^ Jeg savner fremdeles IPboard 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 26. november 2015 #143956 Del Skrevet 26. november 2015 Håper det kommer tilbake noe lignende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. november 2015 #143957 Del Skrevet 26. november 2015 Jeg får faen ikke til å skrive på forumet mer. Siteringen er helt ræva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 26. november 2015 #143958 Del Skrevet 26. november 2015 Mitt ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 26. november 2015 #143959 Del Skrevet 26. november 2015 Test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 26. november 2015 #143960 Del Skrevet 26. november 2015 Nei, @Severus siteringen er noe upålitelig.Det samme med taggingen?Tester igjen.Bra du passer på ordet, @Stringfellow1@Stringfellow1Tester igjen @Zenobia@Severus@SeverusHvorfor fungerer det noen ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå