Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg:

HATER   HATER   HATER  

  • HATER   HATER   HATER  HATER
    • HATER   HATER  HATER
      • HATER   HATER   HATER

*vent litt, det hjalp ikke å snakke høyt lenge. Det ble ikke høyt nok*

HATER HATER

*vent litt*

h

*nei*

h

*nei*

H

*nei, host, hark, kremt. Her må det nok midtstilling til:

HATER

*det begynner å hjelpe; prøver med rødt og litt større*

HATER!!!!!

at (det trivelige blå, trauste IP.Board/IPS Community ser ut til å være en saga blott) forumet IKKE SER UT.

Jeg føler meg ikke hjemme her lenger. Alene i tråden. Jeg må slite med fjortisvennlige tvangshjerter (beklager at jeg henger ut en aldersgruppe her, det er jo tross alt voksne folk som har bestem dette.), et hav av reklame å manøvrere rundt, tungvindt å komme seg mellom fora – dvs. det må mye scrolling og unnakikking til. Unnakikking er min måte å skjerme meg for påtrengende visuelle inntrykk på, enten det er ropende annonsører, SVÆRE bilder av "populære poster" eller bevegelige moderatorbilder.

 

Om syntaksen over er usammenhengende, får jeg skylde på at jeg umiddelbart kom i fryktelig dårlig humør av å kikke inn her. Ligner ikke meg, dette :(

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår akkurat hva du mener.

Jeg hadde bestemt meg for å være borte herfra hele helgen, men må bare inn for å se om det er så ille som jeg trodde, og det er det. Jeg forsøker å ikke se det jeg ikke orker å se her inne, skuler bort og håper å treffe på noen innlegg innimellom alt det andre, men jeg scroller og jobber hardt for å finne det jeg vil. Hadde det ikke vært naturlig at de tok oss med på råd før avgjørelsene ble tatt? Dette er vårt hjem og ingen liker at naboen har tatt seg grovt til rette hos en selv, uten å si ifra først. La en få ha et ord med i laget, evt. også en vetorett. Lille ordet henger med hodet og er ikke seg selv kan jeg meddele. :( :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ingenting, med  har allikevel, etter et tips fra @Jade, installert Stylish på Firefox nå, og har greid å forandre utseeendet til youtube. Det var jo ikke der jeg hadde problemer; er der sjelden, men det er da en start! Kan du noe sånt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg kastet ut :( av KG; nærmere bestemt IPS Community. Det var jo der jeg hang. Jeg har svart på Jades innlegg (i Velkommen-tråden). Håper hun trår til med teknisk forklaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på global (Stylish Firefox-addon), og fant et mørkt ett, som jeg brukte her. Fikk det til. Men det ble veldig som å gå fra farve-tv til sort/grått, og hjertene er fremdeles der. Men for slitne øyne kan det være en midlertidig kriseløsning.

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

 

hvorfor skal de folka som eier forumet her, egentlig bry seg om det brukerne her inne faktisk mener?

de satser vel på at folk ikke gidder å forlate hele forumet her for godt, elle hopper over til andre debatt-forum?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg ikke hatt ennå denne høsten gitt. :spise:  

Når du lager selv, Sola: hvor mye lager du da til deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...