Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg håper ikke noen tok det jeg sa seriøst? :P Det var bare en spøk siden du nevnte at jeg er en selvutvevnt Baron :P Jeg vet at mange Baroner før i tiden i gamle dager brukte å gjøre lignende ting :)

Neida :) Har du lest om baron von Münchhausen?

Stoisk ro...betyr egentlig å "stå i ro" tror jeg. :jepp:

Blir ikke det mer ståisk ro? Litt sånn beste vestkant med nasal eksent? :fnise: Endret av Zenobia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en som kaller seg det.. kan du fortelle meg litt om baronen??  :biggrin:

Her er det Wiki sier: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Baron_von_Münchhausen

Selv hadde jeg stor fornøyelse av å lese om hans mange eventyr da jeg var i tenårene, men det eneste jeg husker nå, og som har blitt et folkelig uttrykk, var da han satt fast, og dro seg selv opp av gjørma etter håret.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Her er det Wiki sier: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Baron_von_Münchhausen

Selv hadde jeg stor fornøyelse av å lese om hans mange eventyr da jeg var i tenårene, men det eneste jeg husker nå, og som har blitt et folkelig uttrykk, var da han satt fast, og dro seg selv opp av gjørma etter håret.

Det er ett spill av han også. :jepp:

http://www.bigfishgames.com/games/7030/the-surprising-adventures-of-munchausen/?mac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Arrrrrggggh! Jeg sølte over siste del av latte machiatto'en min i stad! :sur: Det var så kjipt, for jeg ville da drikke det ferdig! :frown: Jeg drakk nesten   alt sammen, men var også kjipt at det kom litt under tastaturet og på musmappen, o.s.v...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrrrggggh! Jeg sølte over siste del av latte machiatto'en min i stad! :sur: Det var så kjipt, for jeg ville da drikke det ferdig! :frown: Jeg drakk nesten   alt sammen, men var også kjipt at det kom litt under tastaturet og på musmappen, o.s.v...

:klem: Lag deg ny! Det fortjener du :dagens-rose:

IKKE prøv deg! Din luuuring!  :jolie:  :fnise:

:ler2: Jo, jeg vil, jeg vil :hoppe:

Om det kan trøste: Etter å ha ropt ut at mitt ord er KAFFE, går jeg på kjøkkenet og henter meg is-te :bond:  :vetikke:

Da bør i hvert fall ordet være ISTE!

Jeg skal spille med andre regler i dag :lur: Kanskje flere blir med på leken? :ball:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sunflower-Delight

:klem: Lag deg ny! Det fortjener du :dagens-rose:

Joda, jeg ville ha gjort det hadde det ikke vært for at vi ikke er så rike akkurat nå. Har kun 3 latte machiatto'er som kan bli laget i stand i maskinen vår som er nødt til å bli passet litt på eller fordelt til neste helg, eller til fredag.

Jeg trodde jeg hadde også en karamell latte machiatto igjen men den er visst borte nå, så jeg må visst ha drukket den opp tidligere. :sjenert: 

Skal snart til butikken så da vil jeg kikke etter en ny tesort, det kan hjelpe litt med ventinga til når jeg kan få kjøpt inn en ny latte machiatto pakke igjen. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...