Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg satt å ventet på at han skulle kræsje...også skjedde ikke det... Også ble jeg nesten litt skuffet,jeg er et dårlig menneske ass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Ser morsomt ut, bare kjipt å måtte gå opp igjen da

Eller hvis du er litt uheldig og noe galt skjer med utstyret og da kræsjlander du istedenfor. ;):lol:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tar jeg ordet, bare for å fortelle om en hendelse på jobb idag! :D
Hadde en kunde inne i butikken, en eldre dame, hvor hun lyste opp med en gang når hun så at det var jeg som var i butikken... Hun kommer bort til meg og legger en hånd på skuldra mi og sier "Jeg håper du får MER jobb enn bare 2-3 dager i uken! :) Fordi...Du er den eneste som snakker norsk, dermed kan jeg få mer hjelp av deg, enn de andre som jobber her..Også er du mye....mer...Hyggelig, sånn..du vet, du er ærlig, men ikke slik at du er falsk hyggelig, du bare er normal hyggelig og det liker jeg!"
-Eldre dame på 90år... :fnise:

Koselig, nå hiver jeg ordet videre!:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Nå tar jeg ordet, bare for å fortelle om en hendelse på jobb idag! :D

Hadde en kunde inne i butikken, en eldre dame, hvor hun lyste opp med en gang når hun så at det var jeg som var i butikken... Hun kommer bort til meg og legger en hånd på skuldra mi og sier "Jeg håper du får MER jobb enn bare 2-3 dager i uken! :) Fordi...Du er den eneste som snakker norsk, dermed kan jeg få mer hjelp av deg, enn de andre som jobber her..Også er du mye....mer...Hyggelig, sånn..du vet, du er ærlig, men ikke slik at du er falsk hyggelig, du bare er normal hyggelig og det liker jeg!"

-Eldre dame på 90år... :fnise:

Koselig, nå hiver jeg ordet videre! :)

Så kjekt med en sånn opplevelse! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...