Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvorfor synes folk kvinnfolk at rotter og mus menn er ekle? Bare på grunn av halen? De har jo et utrolig søtt ansikt. 

Tok meg den frihet. Jeg bare måtte...                                                                                                  :skratte:

Jeg har litt lyst til å gi blodplater en gang og. Det virker som en litt mer heavy prosess da

Mener å huske at Ozzy har gitt ut en del heavy blodplater.... :lur:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På et par dager har det nå kommet omlag 50 millimeter nedbør i Telemark. Dette er det samme som 764 960 500 00 liter

Dersom det hadde vært supertørke i Telemark og vi måtte frakte dette vannet i tankbiler på 37 kubikkmeter, måtte vi hatt 20 674 609 lass

Dersom disse tankbilene hadde kjørt i 80 km/t med 3 sekunders mellomrom, dag og natt, og uten noe annen trafikk på veiene E18 fra øst og vest, E134 fra øst og vest, R41, R45 R37 og R32 ville det tatt 89 døgn (nesten 3 mnd) for å få levert vannet.

Det er enorme mengder vann sola klarer å løfte og frakte inn over land hele tiden. Og det er mange steder det regner mer enn i Telemark

Verdens mest vannrike elv... fører enorme vannmengder mot havet

Tilsvarende vannmengde som har falt i Telemark siste to døgn frakter Amazonas på 1 time og 15 minutt  (gjennomsnittlig vannføring) .forbi et punkt. 

Litt mer effektiv enn tankbiler i Telemark

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok meg den frihet. Jeg bare måtte...                                                                                                  :skratte:

Hihihihihihihi :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...