Daybreak Skrevet 14. september 2015 #140521 Del Skrevet 14. september 2015 Nå blir jeg nysgjerrig hva som var innhold av pakkelolsmurf-plof.jpeg Det er totalt uinteressant for alle andre enn hesten i grunn Men innhaldet var: hovolje,show shine for man og hale, salsåpe, gulerotsnacks og saltstein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2015 #140522 Del Skrevet 14. september 2015 Er en dum hollender Pfft! Det er du ikke det så! Flink til å skrive norsk er du. *ikke språkmobb min utenlandske venn her* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. september 2015 #140523 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg lager graut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2015 #140524 Del Skrevet 14. september 2015 Snart kommer trollet og setter seg til bords med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. september 2015 #140525 Del Skrevet 14. september 2015 Da får han godta at Walking Dead er på tv :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2015 #140526 Del Skrevet 14. september 2015 Trollet har sett verre ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 14. september 2015 #140527 Del Skrevet 14. september 2015 Det er totalt uinteressant for alle andre enn hesten i grunn Men innhaldet var: hovolje,show shine for man og hale, salsåpe, gulerotsnacks og saltstein Hehe kanskje helt uinteressant men nå vet jeg i hvert fall at du jo vel er kjempe snill for hesten :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 14. september 2015 #140528 Del Skrevet 14. september 2015 Pfft! Det er du ikke det så! Flink til å skrive norsk er du. *ikke språkmobb min utenlandske venn her* hehehe mener ikke det med alvor Jeg er bare glad når jeg blir korrigert. Eneste måte å bli bedre og bedre i språk. Nå vet jeg at rekke skrives med bare 1 k 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 14. september 2015 #140529 Del Skrevet 14. september 2015 OK Synes italiensk er et fint språk Liker også spansk. For mange år siden hadde jeg veldig lyst å lære meg spansk, men jeg har aldri kommet så langt med kurset Eg måtte ha spansk i to år på vgs,men ville heller halde fram med tysk Hadde ikkje motivasjon,og vart mykje gladare når eg kunne bytte ut spansken med biologi siste året xD Jeg hadde tysk på skolen, men jeg ble utkastet etter for mange nazi spøker. Anne Frankly I did nazi that coming. Samme med meg. Hadde mer timer i korridoren enn i klassen. Ellers tror jeg jeg var en ganske snill lærling, men kunne ikke interesserer meg i den tyske språk og haddeikke særlig en kjemie med læreren. Likte ikke Fransk heller. Var glad kunne droppe det etter 1. året, selv om jeg hadde fine karakterer. Kunne dessverre ikke droppe tysk. Hadde tysk i 4 år......pfff. Synes det er gøy med språk. Men hva slags språk en blir mest tiltrukket til er da individuelt, også hva man må ha på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. september 2015 #140530 Del Skrevet 14. september 2015 Hva er en attest? Er det det samme som referanse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 14. september 2015 #140531 Del Skrevet 14. september 2015 Hva er en attest? Er det det samme som referanse? Kanskje jeg tar helt feil, men vil si at en attest er mer offisielt f.eks. politi attest. Referanse er mer noen man kan få av en arbeidsgiver når man slutter jobben og som man kan gi til en ny arbeidsgiver (rettsgjeldig og ikke rettsgjeldig for å si det sånn) Vitnemål (tror jeg) kan være begge deler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. september 2015 #140532 Del Skrevet 14. september 2015 Kanskje jeg tar helt feil, men vil si at en attest er mer offisielt f.eks. politi attest. Referanse er mer noen man kan få av en arbeidsgiver når man slutter jobben og som man kan gi til en ny arbeidsgiver (rettsgjeldig og ikke rettsgjeldig for å si det sånn) Vitnemål (tror jeg) kan være begge deler. Det var en arbeidsgiver som ville ha attest før et eventuelt jobbintervju.. skjønte ikke det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 14. september 2015 #140533 Del Skrevet 14. september 2015 Hehe kanskje helt uinteressant men nå vet jeg i hvert fall at du jo vel er kjempe snill for hesten :) 20743-canvas-630.jpeg Hehe Hesten har det bra,det er sikkert ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. september 2015 #140534 Del Skrevet 14. september 2015 Hva er en attest? Er det det samme som referanse? Attest Etter at et arbeidsforhold er avsluttet, er du pliktig til å gi arbeidstakeren en attest. Denne skal minimum inneholde navn på arbeidstakeren, fødselsdato, hvilken periode den ansatte har arbeidet og hva arbeidet har bestått i. Plikten til å gi arbeidsattest gjelder når arbeidstaker slutter etter de vanlige reglene som gjelder i arbeidslivet. Du er dermed ikke pliktig til å gi arbeidsattest dersom arbeidstaker urettmessig avslutter sitt arbeidsforhold. Arbeidstaker har rett til attest også ved avskjed. Arbeidsgiver kan imidlertid opplyse i attesten at arbeidstakeren er avskjediget. Arbeidstilsynet kan gi pålegg om å utstede attest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. september 2015 #140535 Del Skrevet 14. september 2015 Synes denne jobbsøkingen er styr. Hvorfor kan de ikke bare ansette meg.. Jeg vil ikke tilbake til forrige arbeidsgiver og be om attest. Vi kom ikke så bra overens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 14. september 2015 #140536 Del Skrevet 14. september 2015 Det var en arbeidsgiver som ville ha attest før et eventuelt jobbintervju.. skjønte ikke det jeg litt merkelig det. Tror nok de kan ikke ta en avgjørelse uten å ha snakket med deg først. Vil nok tro det går litt over grensen av din privecy. Jeg ble først ansatt i helsevesenet og leverte politi attest noe å uke etter jeg hadde begynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løkky Skrevet 14. september 2015 #140537 Del Skrevet 14. september 2015 Nye lesebriller i dag, noen år siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. september 2015 #140538 Del Skrevet 14. september 2015 jaaaaaaaaaa Neeeei Jaja. Neinei. Uansett, og hvorom allting er Jeg skal ikke ha mere kaffe nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. september 2015 #140539 Del Skrevet 14. september 2015 Synes denne jobbsøkingen er styr. Hvorfor kan de ikke bare ansette meg.. Jeg vil ikke tilbake til forrige arbeidsgiver og be om attest. Vi kom ikke så bra overens. Sende en mail eller ringe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. september 2015 #140540 Del Skrevet 14. september 2015 Vil helst ikke det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå