Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt å høre, ellers hadde det ikke vært rare Fame`n som satt der og knåttet med en lilletå....det var nesten alt hun hadde igjen å skrive med.   :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stekte kylling igår, så måtte jeg på jobb. Så jeg hadde ikke tid til å spise den. Pakket den inn og la den i kjøleskapet. Kan jeg spise den nå da?  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phu! Jeg så et program på nrk der de mente kylling var kjempe farlig, så fikk plutselig litt småpanikk her  :fnise:

så lenge kyllingen er godt gjennom stekt og ikke har gått ut holdbarhetsdato er kylling ikke farlig. Jeg legger også ofte ferdig stekt kylling opp i fryseren. I stedet for å steke f.eks. 1 filet om ganger, steker jeg 4-5 med en gang. 1 eller 5 tar like lang tid å steke. Gjør det allerede i 11 år og lever fremdeles :P Derimot er jeg liv redd for rekker. Vært skikkelig spysyk av rekker en gang, og det skal ikke komme til å skje 1 gang til :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så lenge kyllingen er godt gjennom stekt og ikke har gått ut holdbarhetsdato er kylling ikke farlig. Jeg legger også ofte ferdig stekt kylling opp i fryseren. I stedet for å steke f.eks. 1 filet om ganger, steker jeg 4-5 med en gang. 1 eller 5 tar like lang tid å steke. Gjør det allerede i 11 år og lever fremdeles :P Derimot er jeg liv redd for rekker. Vært skikkelig spysyk av rekker en gang, og det skal ikke komme til å skje 1 gang til :P

..mener du reker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...