Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Gjest Sunflower-Delight

Det er nok å bare sparke ballen svakt i hjørnet. Han hadde mista den om du hadde skutt den etter han også sikkert

Jeg trodde at Jasper Cillesen var en av de beste keeperne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Alle kan gjøre feil. Og det der kan jo sikkert trenes opp. :) Ellers så vil det jo være noe vi ikke er så flink til.

Ehhhhh ikke han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh:

Og han har værsågod å se fotball på taben sin, så jeg skal få slippe å høre skriking og støy hele dagen :fnise: det dumme er bare at jeg sjelden får kontakt med han :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Og han har værsågod å se fotball på taben sin, så jeg skal få slippe å høre skriking og støy hele dagen :fnise: det dumme er bare at jeg sjelden får kontakt med han :ler:

Ja, ja...  Sånn kan det gå. ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om han mente ordet mitt, så ville det ha vært uttalt litt annerledes på Spansk også. Men hvis det var bare min/mitt, da blir det mio. :jepp:

På italiensk blir det vel la parola mia - hunkjønn :)

OK :) Synes italiensk er et fint språk :) Liker også spansk. For mange år siden hadde jeg veldig lyst å lære meg spansk, men jeg har aldri kommet så langt med kurset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg måtte ha spansk i to år på vgs,men ville heller halde fram med tysk :P Hadde ikkje motivasjon,og vart mykje gladare når eg kunne bytte ut spansken med biologi siste året xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, siste ordet da---siste ordet. Jaaja, så var det første og andre og siste ordet som skulle til KG for å gjøre seg sett, jajah siste ordet da mhm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tysk på skolen, men jeg ble utkastet etter for mange nazi spøker.

Anne Frankly I did nazi that coming.

Samme med meg. Hadde mer timer i korridoren enn i klassen. Ellers tror jeg jeg var en ganske snill lærling, men kunne ikke interesserer meg i den tyske språk og haddeikke særlig en kjemie med læreren. Likte ikke Fransk heller. Var glad kunne droppe det etter 1. året, selv om jeg hadde fine karakterer. Kunne dessverre ikke droppe tysk. Hadde tysk i 4 år......pfff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...