Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg klønet det til. Mente at jeg ser at jeg ikke er så glad i slike japanske tegneserier. :). Det er noe jeg ikke får til å stemme med de. :). Bare sånn for å ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg klønet det til. Mente at jeg ser at jeg ikke er så glad i slike japanske tegneserier. :). Det er noe jeg ikke får til å stemme med de. :). Bare sånn for å ha noe å si.

Den er grei. Jeg er heller ikke skikkelig interessert i manga tegneserier o.s.v... Likte å se på den japansk tegneserie versjonen av Heidi da jeg var lita, men ellers har jeg ikke sett mye av det sjølv. Men jeg synes at de kan ha noen søte animerte bilder og noen ganger bruker jeg det til å uttrykke hvordan jeg føler meg og sånt. :)

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er grei. Jeg er heller ikke skikkelig interessert i manga tegneserier o.s.v... Likte å se på den japansk tegneserie versjonen av Heidi da jeg var lita, men ellers har jeg ikke sett mye av det sjølv. Men jeg synes at de kan ha noen søte animerte bilder og noen ganger bruker jeg det til å uttrykke hvordan jeg føler meg og sånt. :)

Er det ikke flott at vi liker forskjellige ting? :)

Syns noen Pokemon er søte da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Hello Kitty japansk anime da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...