Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Har ikke han humor? Dere skrev jo så mye ååå vi savne han

Mange her i ja,ja.... og fortell.... har humor. Men vet kjære venn at jeg og helt sikker mange andre kommer til å savne deg hvis du ikke (lenger) skal være med. Håp du vil tro på meg hvis jeg si at jeg ikke vil såre deg! Og at jeg virkelig liker deg akkurat som flere herinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du skal skjerpe deg S: Det går an å like flere brukere samtidig. Dere er totalt ulike og verre enn det er det ikke.

Anonymous poster hash: 30b27...dd8

Synes du skal komme av AB

heal_yourself_skeletor_5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på en kjempe fin tur i dag!

Hvorfor har jeg ikke gått til den plassen før? :bond:

Fordi en gang må være første gang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi en gang må være første gang :sjenert:

Det er sant.

Men har liksom bodd her i tre år, og alltid tenkt å gå på toppen av den halvøya, men det ble aldri noe av.. før nå, og for en utsikt :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har jeg ikke gått til den plassen før? 

...fordi du trengte å ha akkurat den fine plassen å oppdage i denne fasen av ditt liv. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tror folk er litt helgeslappe her inne. Eller ettersommerslappe......og har ikke riktig blitt seg selv etter ferien igjen.

Så da benytter jeg anledningen og koser meg med lille ordet MITT.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Tror folk er litt helgeslappe her inne. Eller ettersommerslappe......og har ikke riktig blitt seg selv etter ferien igjen.

Ja, jeg føler meg veldig sliten og slapp av i dag. Sjølv om jeg sov ganske lenge og dusjet for ikke så lenge siden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk til sengs kjempetidlig i går. Var helt slått ut og ville bare sove...og jeg sov hele natta

og sto ikke opp før halv ni-ish. Kjenner at jeg gleder meg til at det igjen blir tid for å finne køya. 

Tror at jeg har stått opp altfor klokke-regelmessig tidlig, selv i ferien, og at kroppen vil ha mere søvn.

Hmm....jaja, ordet er hos meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...