Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brillesmurfen må pusse brillene sine sier jeg da. ;) *det er bra for alle briller uansett*

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære severus ignorer han og lar han skrive. Skjønner du vil forsvare deg. Nei! Du er ikke dumt. Du er snill. Og ikke sier at du ikke er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er ikke jeg som skriver det;) Det er Balian ;)

Men dere liker jo han så godt. så jeg kan slette meg. Så kan dere leve lykkelig med en som må rette på folk og kommer med fakta om folk som døde for  100 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brillesmurfen må pusse brillene sine sier jeg da. ;) *det er bra for alle briller uansett*

det er sant. Briller må pusse av og til :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere liker jo han så godt. så jeg kan slette meg. Så kan dere leve lykkelig med en som må rette på folk og kommer med fakta om folk som døde for  100 år siden.

kjære venn jeg liker deg. Gjør meg så trist hvis du sier du vil slette deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære venn jeg liker deg. Gjør meg så trist hvis du sier du vil slette deg.

Men jeg vil det, alle liker han og hans rare fakta. Mens jeg er bare sur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Faktiskt, så er jeg ikke alltid enig med Balian. ;) Vi alle kan bli rettet til tider, og noen ganger er det ikke alltid like kjekt, men best å ikke ta seg nær av det. Noen ganger er vi rettet på av vennlige folk som ønsker å hjelpe oss, andre ganger er det av folk som bare er ute for å provosere.

Synes det er fint å ha deg her Severus. Du ville ha blitt veldig savnet om du slettet deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha hjelp, hadde jeg villet ha hjelp hadde jeg spurt om det. Han er ikke vennlig, men dere kan beholde han fordi I'm out of here, å Alan Rickman er dum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil det, alle liker han og hans rare fakta. Mens jeg er bare sur

nei, nei, nei. Like deg mye bedre. Du har humor også. Du fikk meg faktisk til å le i går, og flere ganger før.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om Kate er 0% kongelig og William er 100% kongelig, er sønnen deres da halvblodsprinsen?

bare et eksempel av noe jeg likte så veldig i går :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, nei, nei. Like deg mye bedre. Du har humor også. Du fikk meg faktisk til å le i går, og flere ganger før.

Har ikke han humor? Dere skrev jo så mye ååå vi savne han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Har ikke han humor? Dere skrev jo så mye ååå vi savne han

Men tenk Severus. Hvis du sletter deg vil vi skrive det samme om deg og. ;) Men helst ikke slett deg! Leste akkurat den samtalen i den andre tråden, virker som om det hele var en stor misforståelse mellom deg og Balian.

Synes du er en veldig fin person Severus, og det samme tenker flere personer innpå her. Så tenk litt grundigere over det om det virkelig er verdt å slette seg fra dette forumet. :hug::jepp:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal skjerpe deg S: Det går an å like flere brukere samtidig. Dere er totalt ulike og verre enn det er det ikke.

Anonymous poster hash: 30b27...dd8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...