Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

^ Det kunne nå også hende. :) Nabodama vår pleier å be noen andre naboer om å ta på lyset på kveldene mens ho er på ferie slik at det skal virke som om ho er hjemme. Men da slår de det av seinere igjen og.

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hekta på å spille Lego Harry Potter, når man liksom skal spille igjennom halvblodsprinsen, så har Slur tegnet over love potion tingen. Til og med Lego har innsett at han var forever alone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss ikke krangle mer om hvem som har ordet, men å bli venner igjen!? :klem1:

Gargamel sender kona hans til å hente snille lille ordet hos hoppe

smileys-witches-226555.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig med sånn Harry Potter lego. Kan du vise bilde av hvordan det ser ut, den legoen du har, Severus? :)

Det er et spill, men jeg er sikker på at jeg har en Lego figur med Harry Potter fra da jeg var unge. Kan se om jeg finner den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Det er et spill, men jeg er sikker på at jeg har en Lego figur med Harry Potter fra da jeg var unge. Kan se om jeg finner den

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

De må være fra 2001 om kring der fordi de er gule. Etterhvert som Harry Potter filmene kom, så fikk de vanlig hudfarge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg tror sterkt at jeg skal peile meg inn på senga mi nå.... Dit skal jeg. -----> 

Burde vel det jeg og. Er egentlig skikkelig trøtt men sitter fortsatt her. ;) Men burde logge meg av snart jeg og! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...