Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost

Jeg har kjøpt en ps4 som overraskelse til kjæresten :3 Lurer på om den kommer godt med..

Jeg tror han vil hoppe av glede :) Ps4 koster jo masse spenn så man kan ikke ikke bli glad, du er virkelig en flott kjæreste du, han er heldig som har deg :)

Hver gang jeg ser deg Fame, så tenker jeg på filmen og har lyst å se den på nytt igjen (den orginale, ikke remaken) x)

Hvilken film?

Då var eg ferdig å sjå alle sesongane av Sea Patrol :grine:

Kommer det ikke flere sesonger da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Jeg kjøpte Ps4 fordi jeg ville spille The Witcher 3 :P Jeg angrer ikke på det, adios bråkete Ps3 med bare 37 gb totalt i plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ingen vil se Harry Potter når de ser meg

Nåja, jeg tok en HP maraton med en kompis forrige helg ^^

Og jeg synes ikke at Severus er så ille jeg, han virker mer som en litt misforstått person, som alle bare ender opp med å ikke like, pga den utstrålingen han har.. Han er nesten som den hunden eller katten som ingen tør å ta i, men som egentlig trenger mest kjærlighet av dem alle ^^ -Så naiv er jeg x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ser den starta i 2007 og ble kansellert i 2011

Mhm,den var for dyr å lage fleire sesongar av :(

Etter mi meining så er det umogleg å ikkje like Severus,men det er no eg då :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

aw, mannen din skylder deg to sjokolader nå :fnise:

Gikk ut med hunden for en kort tid siden ut og da var han visst på vei hjem igjen så møtte på han i godt tid før butikkene stengte. Så fortalte han om sjokolade ønsket, og gjett hva? Han kjøpte visst to sjokolader alikevel, akkurat som du nevnte istad! ;):nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk ut med hunden for en kort tid siden ut og da var han visst på vei hjem igjen så møtte på han i godt tid før butikkene stengte. Så fortalte han om sjokolade ønsket, og gjett hva? Han kjøpte visst to sjokolader alikevel, akkurat som du nevnte istad! ;):nigo:

Woho, nesten som jeg er synsk! xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...