Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg...
kjeder meg, har en fredagsfølelse idag, har mest lyst på :vin:  men det har jeg ikke....Får hente meg en colaboks... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Der du hadde den sist ^^

Hadde den med meg til datarommet men nå ser jeg den ikke noen plass der inne, og heller ikke ute i en av de andre rommene! Og nå er mobilen min helt tom av batteri! :cry3:

Har en følelse av at kanskje mannen tok den med seg da han skulle ut å besøke en kompis litt eller så kan han ha tatt det med seg til et annet område av hjemmet vårt, men da vet jeg ikke hvor den kan ha blitt plassert. Det er da begges mobillader men jeg har hatt den flest ganger nå. Og nå som jeg har lyst på sjokolade og ville be han kjøpe det så kan jeg ikke bruke mobilen min til å fortelle han om det! Snart stenger butikkene og bensinstasjonen stenger klokka ni. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den med meg til datarommet men nå ser jeg den ikke noen plass der inne, og heller ikke ute i en av de andre rommene! Og nå er mobilen min helt tom av batteri! :cry3:

Har en følelse av at kanskje mannen tok den med seg da han skulle ut å besøke en kompis litt eller så kan han ha tatt det med seg til et annet område av hjemmet vårt, men da vet jeg ikke hvor den kan ha blitt plassert. Det er da begges mobillader men jeg har hatt den flest ganger nå. Og nå som jeg har lyst på sjokolade og ville be han kjøpe det så kan jeg ikke bruke mobilen min til å fortelle han om det! Snart stenger butikkene og bensinstasjonen stenger klokka ni. :cry:

aw, mannen din skylder deg to sjokolader nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hver gang jeg ser deg Fame, så tenker jeg på filmen og har lyst å se den på nytt igjen (den orginale, ikke remaken) x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...