Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

...og så ligger sånne klipp på nett til evig tid. 

 

*ja det syns jeg at du skulle bevilge deg, D*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner (ikke norsk, bor ikke i Norge heller).
Skrev på sin FB for ett par dager siden, hvor den yngste sønnen sin døde av meslinger...
Hun mener det er staten sin feil, som pumper maten med giftstoffer..Fordi det var derfor han ble syk...Han ble syk etter å ha vært inne på ett spisested og spist det de serverte..Hun mener at det var maten som gjorde han syk med meslinger. Hun mener at staten er så korrupt og de har for mange mennesker i det landet så staten filtrerer folk nå..Med å tilsette viruser/bakterier i maten de spiser ._.

Og nei, sønnen var ikke vaksinert heller, siden det også er en form for å filtrere syke og friske mennesker...

Bortsett fra meningene hennes så er hun en ok person, litt skrullete, men ok.... x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sette seg i det fine lille KG-toget som fører oss til Solas dør*  :lillesky:  :babyjente:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 pakker gele, en med jordbær og en annen med kiwi..
Jeg har også det som trengs til bløtkakebunn...Jeg sitter og vurderer å lage meg kake... :fnise:
Gelekake, også har jeg fløte, kiwi,blåbær og jordbær som jeg kjøpte igår...
Hmh...Gidder jeg å lage kake bare fordi jeg har lyst på noe søtt!? x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Venter på overnattingsbesøket mitt - godt at vi begge kan støtte hverandre gjennom den harde tiden vi begge går i gjennom. Den andres noen tyngre enn den andre, men vondt er det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på overnattingsbesøket mitt - godt at vi begge kan støtte hverandre gjennom den harde tiden vi begge går i gjennom. Den andres noen tyngre enn den andre, men vondt er det uansett.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...