Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Jeg tror at mitt tøy kan bli tørt på snora i dag, hvis det bare kommer litt vind. :)

Kanskje jeg er litt rar, men når jeg ser for meg denne scenen så synes jeg at det virker så koselig ut. Klær som er ute på tørkestativet, landlig til rundt deg, overskyet med litt sol av og til, og så hærlige bris/vindkast innimellom. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er litt rar, men når jeg ser for meg denne scenen så synes jeg at det virker så koselig ut. Klær som er ute på tørkestativet, landlig til rundt deg, overskyet med litt sol av og til, og så hærlige bris/vindkast innimellom. :hjerte:

Det er meget mulig at du også er litt rar (det hadde i grunnen bare vært koselig det) :klem: 

og du har helt rett i det bildet du ser for deg: det ER et koselig bilde. :)

Jeg føler meg veldig husmor`sk når jeg har tøy på snorene.

Det er jo sommer

Ja nettopp. En ikke-badetemperatur-sommer er det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff og dobbelthuff. Må ikke tenke på det en gang. Ekkelt er det.

...men jeg er ganske sikker på at det finnes en del folk som gjør akkurat det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Huff og dobbelthuff. Må ikke tenke på det en gang. Ekkelt er det.

...men jeg er ganske sikker på at det finnes en del folk som gjør akkurat det. :(

Flest drikker det ikke med vilje da. ;) Det er mer når de dukker under vann og mens de svømmer at det er det lett for å komme noe vann i munnen som de ikke har kontroll over. Men kanskje en fin ting ved å bade mer ute og ikke så mye i basseng vann? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I våre dager er det vel en mikrosjanse for sånt, i alle fall om en skal tro på KG-menneskene.

Da er det vel heller generell urenslighet en svømmer rundt i... :glare:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...