Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Når noen sier at de ringer deg snart, men ikke ringer etter 5-6timer....Og når jeg da ikke kan ta telefonen og får en melding "Hvorfor tar du ikke telefonen, sa jo at jeg skulle ringe snart" -Så lurer jeg på om de har noe som helst begrep over tid...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når noen sier at de ringer deg snart, men ikke ringer etter 5-6timer....Og når jeg da ikke kan ta telefonen og får en melding "Hvorfor tar du ikke telefonen, sa jo at jeg skulle ringe snart" -Så lurer jeg på om de har noe som helst begrep over tid...

Åååå... Det ER vilt plagsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå... Det ER vilt plagsomt!

Jaaaaa det er det!

Kunne ønske de kunne si "Kan ikke ringe nå, men ringer senere".

Enda verre er det med de som sier "Kan jeg ringe deg opp igjen om 5minutter?" -Men som aldri ringer tilbake og når du ringer igjen så blir telefonen slått av...Det skjedde ett par ganger med ei venninne, ringte for å si til henne at katta hennes lå i grøfta, påkjørt, fikk ordentlig kjeft av henne fordi jeg ikke sa ifra til henne først, før jeg leverte katta til faren hennes :fnise: -Duuhh...Hvorfor tror du jeg ringte??

Og jeg ringer veldig sjeldent, tror jeg har...max 1t brukt taletid i måneden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa det er det!

Kunne ønske de kunne si "Kan ikke ringe nå, men ringer senere".

Enda verre er det med de som sier "Kan jeg ringe deg opp igjen om 5minutter?" -Men som aldri ringer tilbake og når du ringer igjen så blir telefonen slått av...Det skjedde ett par ganger med ei venninne, ringte for å si til henne at katta hennes lå i grøfta, påkjørt, fikk ordentlig kjeft av henne fordi jeg ikke sa ifra til henne først, før jeg leverte katta til faren hennes :fnise: -Duuhh...Hvorfor tror du jeg ringte??

Og jeg ringer veldig sjeldent, tror jeg har...max 1t brukt taletid i måneden :fnise:

Har vi samme venner tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vi samme venner tro?

:fnise:

Kanskje? :D

Enten det, eller er vi veldig uheldig når det kommer til valget av venner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Aller beste :hug:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Kanskje? :D

Enten det, eller er vi veldig uheldig når det kommer til valget av venner ;)

Irriterende er det, okke som. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tvilsom om de har det. Hadde en veldig god venn som jeg gikk med fra barnehage til vi var ca. 18 Initiativ kom tilslutten bare fra min siden. Plutselig en dag ringte han meg å snakke med hverandre. Til slutten av samtale sa han " neste uke stikker jeg en tur innom." Etter 20 år venter jeg fremdeles på når hans uke er om. Ja, ja, jeg tror jeg har en tendens til å bli kjent med folk som er ikke verdt å bruke tid på. Aldri hatt en venn som man kan kalles for EKTE venner. En som bryr seg, som ikke løper når jeg trenger en å snakke med. Hadde venner som jeg har pusset opp huset, montert kjøkkenet, lagt fliser, som jeg har støttet økonomisk o.s.v. o.s.v. Da jeg skulle flytte så stå jeg der alene å pakke og sette opp i lastebil med lastebilsjåføren. ???????Hvor var mine "venner".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for å være litt treig og svare på det dere snakket om i går. Vi spiser egne dyr her. Og det veldig greit. Vi vet at de har hatt et godt liv. Men vi gir ikke navn til de som skal slaktes. Vi har kanin, høner, sau, gris, geit, ender, oksekalver og ei ku. Ungene stortrives med det. Og de syns det er stas å ha med venner hjem og vise hvor maten kommer fra. Vi har også en stor åker med det meste av grønnsaker og urter. Og masse frukttrær og bærbusker. Trenger bare ganske god fryseplass og slikt.

Vi lager pølser, leverpostei, lungemos, sylte, blodpudding og pølse, stykker opp og merker alt mulig. Kan anbefales hvis man har plass. :)

Så gøy da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Aller beste :hug:

dont-stop-being-you-wonderful-life-quote

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hells bells

tvilsom om de har det. Hadde en veldig god venn som jeg gikk med fra barnehage til vi var ca. 18 Initiativ kom tilslutten bare fra min siden. Plutselig en dag ringte han meg å snakke med hverandre. Til slutten av samtale sa han " neste uke stikker jeg en tur innom." Etter 20 år venter jeg fremdeles på når hans uke er om. Ja, ja, jeg tror jeg har en tendens til å bli kjent med folk som er ikke verdt å bruke tid på. Aldri hatt en venn som man kan kalles for EKTE venner. En som bryr seg, som ikke løper når jeg trenger en å snakke med. Hadde venner som jeg har pusset opp huset, montert kjøkkenet, lagt fliser, som jeg har støttet økonomisk o.s.v. o.s.v. Da jeg skulle flytte så stå jeg der alene å pakke og sette opp i lastebil med lastebilsjåføren. ???????Hvor var mine "venner".

:hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...