Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det finnes da vel flere eksempler på at damer vil det? Men det krever at man treffer den rette. Så det er ikke umulig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg at du kan være med den eller de rette folkene som venner rundt deg. :jepp:

Du må bli ordentlig kjent med dem og bli trygg på dem og de må kjenne deg godt også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg at du kan være med den eller de rette folkene som venner rundt deg. :jepp:

Du må bli ordentlig kjent med dem og bli trygg på dem og de må kjenne deg godt også.

Akkurat det jeg holdt på å skrive :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Jeg føler ikke at jeg fortjener slike ord :rødme: Det er flere brukere på kg som har sagt jeg er en dårlig person osv

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Nei. Jeg er usosial :) Også utifra tråden så vil ikke damer flest date menn med aspergers :sukk:

Det er fordi KG er full av masse mennesker med mye fordommer og kjempehøye forventninger. Eller så har de møtt på type aspergere som egentlig er mer innenfor usosiale autism spektret. De som kan fortsatt oppføre seg som en 5 åring some 20 år og lignende. ;) Men disse er da også litt mer spesielle tilfeller, synes ikke du passer inn der, Winza. Det finnes sikkert mange flere personer der ute som vil godta deg for den du er, og som vil like å bli kjent med deg som person og ikke bare som en diagnose. :hug:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke at jeg fortjener slike ord :rødme: Det er flere brukere på kg som har sagt jeg er en dårlig person osv

Jeg er ganske sikker på at det er flere som liker deg godt, enn dem som ikke liker deg.

Hør med det positive øret ditt, Winza. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg ut og finne meg et bakeri og kjøpe en fersk baguett til lønsj. :goodbye: ...så lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Nå skal jeg ut og finne meg et bakeri og kjøpe en fersk baguett til lønsj. :goodbye: ...så lenge. 

Kan jeg også få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Dere er så snille alle sammen :klem;

:sikle: Kos deg :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...