Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Jeg er så sulten at jeg er kvalm, men alt for kvalm til å spise..

 

Kroppen min er rar ._.

Det har jeg opplevd med før, men så fort du får i deg mat vil du få lyst på mer :) Eventuelt kan du drikke deg et glass melk siden det er proteiner i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat nå hatt ei stor bolle med rosiner og iskald melk. Aim inn hevven! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg har ikke maulet rosiner på mange herrens år :) Jeg har sett at det har kommet slike sjokolade rosiner, er det noen som har smakt dem og kan si om dem er gode?

 

Jeg elsker rosinboller forresten :sikle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Har du smakt solo boller? Jeg husker de hadde det for noen år siden, de har eksperimentert mye med smaker på boller de siste årene :P Jeg husker for mange år siden så spøkte jeg om cola boller og så kom solo boller bare noen år senere :fnise: Jeg skulle ønske de lagde en lion king bolle og kinder bueno bolle :sikle:

 

Eller hva med blåbær bolle? :jepp: Statoil er geniale folk asså! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Winza kan jo faktisk begynne å bake boller og eksperimentere på sitt kjøkken selv? :jepp: 

Har han tenkt på det kanskje? Kan putte alle slags gode ting i og være et helt smakspanel

helt alene om han vil. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Men Winza kan jo faktisk begynne å bake boller og eksperimentere på sitt kjøkken selv? :jepp:

Har han tenkt på det kanskje? Kan putte alle slags gode ting i og være et helt smakspanel

helt alene om han vil. :spise:

Hahaha, jeg prøvde lage boller for noe med 5 år siden og de var ikke gode i det hele tatt :skratte: Jeg er den ufødte baker :) Men om jeg var god så ville jeg prøvd mye, hva med melis boller? Boller med ost i får de som tør? Jeg personlig hadde ikke smakt fordi jeg ikke er noe særlig glad i ost :P Eller lykkepille boller? Boller proppa full med lykkepiller slik man blir lykkelig av å spise dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winza: Når en skal lage noe for første gang, blir det ofte ikke så godt, fordi en ikke har gjort det før

og har ikke trening på det. Så gjett hva du må gjøre hver uke dette året? Klar - Ferdig - BAK! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Jeg kan ta testen igjen senere en gang da :)

Det kan du godt.  :jepp:  Bare hvis du vil det, da. Ellers er det heller ikke krise. :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det folk kaller for "ugress" har ofte de vakreste blomstene som man kan tenke seg. Så det så! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...