Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, prøver å se det positive i det meste. Men er ikke alltid lett hele tiden. ;) Vil jo komme litt an på. Men i dette tilfellet så klarer jeg å gjøre det. Fortsatt en del tankefull da. Jeg trenger litt mer tid på å fordøje hva jeg har erfart noen ganger.

Jeg bor i Nederland. Men været har lett for å bli mye av det samme som i Norge noen ganger. Den siste tiden har vi hatt mest regn og uvær. Har hørt fra nederlendere over her at de vet aldri helt sikkert hvordan hvert års sommer vil bli, sist gang jeg bodde i Norge så var det mange som mente det samme der og. ;) Men hvis en får oppleve en skikkelig typisk nederlandsk sommer, så er disse somrene fryktelige varme. :P

Ja, sommeren kan fortsatt bli bedre. :jepp: Hva gjorde du da du hadde ferie?

Nederland ja, nå husker jeg det :jepp: da er det jo deilig at solen har tittet frem, etter mye regn :biggrin:

Jeg har for det meste slappet av. Har vært en tur på hytta også har jeg besøkt familie i Trøndelag :)

Nei, nå tror jeg at jeg må ta kvelden! Opp tidlig i morgen :( sov godt :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Nederland ja, nå husker jeg det :jepp: da er det jo deilig at solen har tittet frem, etter mye regn :biggrin:

Jeg har for det meste slappet av. Har vært en tur på hytta også har jeg besøkt familie i Trøndelag :)

Nei, nå tror jeg at jeg må ta kvelden! Opp tidlig i morgen :( sov godt :) :)

Jeg har blitt ganske rar den siste tiden. Nyter det å ha mye regn og uvær. :lol: Men det er klart også fint med sol innimellom. :jepp:

 

Koselig med hyttetur. Noe av det jeg savner fra Norge, hyttetur på fjellet. Slikt som du ikke kan dra på her i Nederland. ;) Her er vi så heldige med å ha De Grebbeberg, men det er ikke akkurat noe jeg ville kalle for et fjell, og ikke en gang en slags berg heller. :P Virker som du hadde en koselig ferie. :)

 

Ha en veldig godnatt, Fotballflue! :hug:1142418w30c94hz0q.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hatt det supert. Til tross for bukse og jakke-vær store deler av ferien :P

Enn du?

Joda, det har skjedd mye i ferien. Lite grillvær da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Tenkte at jeg kunne dele en test her som jeg la ut tidligere, det er sånn hvilken type blomst test du er. Jeg fikk Solsikke blomsten. Skikkelig fornøyd med det resultatet. ;):biggrin: Det er en bra lagd test.  :jepp: 

 

Results You are a Sunflower!

 

In the language of flowers, the sunflower is synonymous with devotion because the blossoms of these mammoth flowers follow the path of the sun across the sky. In a similar manner, you are known for your loyalty and steadiness. You value meaningful relationships, wisdom, and always seek to become the best possible version of yourself. Your friends can count on you for insight and guidance, and you enjoy sharing insight as much as you do acquiring it. An idealist and a romantic, everything you do speaks to your devotion to living a good life and helping others do the same.

sunflower.jpg

 

 

http://www.flowermag...flower-are-you/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Jeg er en tulip

Og hvordan er Tulipanen? :) Kan godt fortelle det sånn kort fortalt også hvis du helst vil det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte at jeg kunne dele en test her som jeg la ut tidligere, det er sånn hvilken type blomst test du er. Jeg fikk Solsikke blomsten. Skikkelig fornøyd med det resultatet. ;):biggrin: Det er en bra lagd test.  :jepp: 

 

Results You are a Sunflower!

 

In the language of flowers, the sunflower is synonymous with devotion because the blossoms of these mammoth flowers follow the path of the sun across the sky. In a similar manner, you are known for your loyalty and steadiness. You value meaningful relationships, wisdom, and always seek to become the best possible version of yourself. Your friends can count on you for insight and guidance, and you enjoy sharing insight as much as you do acquiring it. An idealist and a romantic, everything you do speaks to your devotion to living a good life and helping others do the same.

solsikke blomst eg også :)

sunflower.jpg

 

 

http://www.flowermag...flower-are-you/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...