Zenobia Skrevet 1. august 2015 #136541 Del Skrevet 1. august 2015 Hva med denne? JAAAAAAAAA! Lagde en musikkvideo en gang, der en venninde malte dette motivet mens jeg satt modell Ble lekkert! Kjære Vex Du er verdifull Du betyr mye for andre Ingen andre er som du - altså er du helt unik Vi setter stor pris på deg her inne! God, varm og morsom er ord jeg synes beskriver deg godt! Jeg så bloggen din som du linket til tidligere. Leit at du har opplevd så mye vondt, og jeg håper du får den hjelpen du trenger! 159: Du får sagt det Vex lager hippie postere Denne likte jeg Er det her det er fest?! PARTY (6770 for de som er interessert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. august 2015 #136542 Del Skrevet 1. august 2015 JAAAAAAAAA! Lagde en musikkvideo en gang, der en venninde malte dette motivet mens jeg satt modell Ble lekkert! 159: Du får sagt det Denne likte jeg PARTY (6770 for de som er interessert) Plakaten min med J ble ganske kul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusungen Skrevet 1. august 2015 #136543 Del Skrevet 1. august 2015 Plakaten min med J ble ganske kul Flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1. august 2015 #136544 Del Skrevet 1. august 2015 Ei sää peittää Det eneste finske jeg kan Må ikke tildekkes lært fra- diverse panelovner. Men jeg kan også yksi kaksi kolme Sitroner! .. i camparien min sammen med isbiter.. Fordi jeg er for deppa til å tenke noen ting som helst positivt. Egentlig burde dere få en medalje for å orke å være i denne tråden Jeg drømmer om uniform med mange medaljer Når ble det tillatt med AB i sosiale tråder og ordbøker? Det burde det virkelig ikke være. Her er jeg altså ganske enig Det virker mer personlig. God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt God natt Å, Sola de Jeg har tenkt på deg og godnatt-hilsnene dine mens jeg har vært fraværende! Skal straks begynne på 6788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 1. august 2015 #136545 Del Skrevet 1. august 2015 Velkommen tilbake Zenobia! Tenkte på deg tidligere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. august 2015 #136546 Del Skrevet 1. august 2015 Mansikka betyr jordbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. august 2015 #136547 Del Skrevet 1. august 2015 Proud to be a Zenobier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1. august 2015 #136548 Del Skrevet 1. august 2015 Velkommen tilbake Zenobia! Tenkte på deg tidligere i dag! Har savnet dere Proud to be a Zenobier Winza, du er min ridder i skinnende rustning for alltid! Nå sitter jeg og fniser, småler og humrer over hva som har blitt ytret siden sist jeg var i denne tråden. Jeg hadde ikke peanøtter, så jeg spiser peanøttsmør med skje, og drikker øl til Snill som ei sild Jeg liker best Delikats julesild, men den i fjor var annerledes enn den de to foregående årene Jeg vil ha tilbake Delikats julesild fra 2013 Jeg har enda medaljer i erindring.. Jeg liker bling-bling og juveler Lasta ned en app som måler hvor langt du går. Den heter Moves. Anbefales NB: Registrerer at dopapirrullene som jeg kjøpte i dag er av bedre kvalitet enn de forrige Anonymous poster hash: d7669...e0f Det har jeg også opplevd i det siste! Serla trelags? Og dette burde jeg ha postet i en uinteressant tråd, men en god ting kan ikke gjentas for ofte, derfor kommer det nok en da capo i dén tråden ved en senere anledning 6800 forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 1. august 2015 #136549 Del Skrevet 1. august 2015 Er på festival Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. august 2015 #136550 Del Skrevet 1. august 2015 Haha du er veldig tålmodig som orker å lese igjennom så mange sider Jeg leser sjeldent mer enn en side bak Og takk for det fine komplimentet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 1. august 2015 #136551 Del Skrevet 1. august 2015 Blir så trøtt av pils Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1. august 2015 #136552 Del Skrevet 1. august 2015 Prøver meg på en rundstykkeoppskrift med revet gulrot og solsikkekjerner. Håper det blir smakfullt Nå ble jeg inspirert! Jeg tenker: "Jeg orker ikke å bake brød." Men rundstykker! Ble de gode? Når Sola de logger seg av så mørkner forumet Jeg ser med skrekk på klokka ..men det er jo lørdagskveld, da Og fremdeles øl i glasset (og peanøttsmør på asjetten ) 6816, jeg er snart fremme! Men er noen våkne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. august 2015 #136553 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg er våken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. august 2015 #136554 Del Skrevet 1. august 2015 6816, jeg er snart fremme! Men er noen våkne? Jeg er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 1. august 2015 #136555 Del Skrevet 1. august 2015 Ikke lenge før jeg slukker lyset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1. august 2015 #136556 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg har funnet dørskiltet mitt Jeg er våken Bra bare fire sider til, så blir det fest!! Jeg er JAAA!! Artig å være her igjen. Fremdeles i glasset Ikke lenge før jeg slukker lyset. 0K, gratulere med nytt brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1. august 2015 #136557 Del Skrevet 1. august 2015 Nydelig! Seriøst Vex, ta til deg gode ord når de kommer din vei Men som vanlig kom Sola De med bokstavgreiene sine Hm Unn andre å kunne bidra sånn som DE vil Blir så trøtt av pils Blir trøtt av bayer også. Fremme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1. august 2015 #136558 Del Skrevet 1. august 2015 Ikke mer peanøttsmør på asjetten. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. august 2015 #136559 Del Skrevet 1. august 2015 Ikke mer peanøttsmør på asjetten. Hva gjør jeg nå?Lager et nytt avsnitt i dagboken din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1. august 2015 #136560 Del Skrevet 1. august 2015 Lager et nytt avsnitt i dagboken din? Oi. Er redd tanken er for adspredt til det på en lørdag aften Men det kommer mere! Kanskje på mandag, men jeg må nok se det an. I morgen tror jeg det blir for mye. Mente mer som: hva spiser man til øl? Spekepølse (har jeg, men da må jeg reise meg fra sofaen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå