Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaja, jeg fortsetter og poste mine ting, og bryr meg fint lite om det ikke passer for telefonbrukere, nettbrettbrukere eller hva nå enn folk sitter på. Skal man ta hensyn til det, så trenger ingen poste noe som helst. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jaja, jeg fortsetter og poste mine ting, og bryr meg fint lite om det ikke passer for telefonbrukere, nettbrettbrukere eller hva nå enn folk sitter på. Skal man ta hensyn til det, så trenger ingen poste noe som helst. ;)

Bra innstilling :) Jeg er på kg på mobilen så og si hele tiden og jeg har ikke noe problem med slike ting :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som vanlig kom Sola De med bokstavgreiene sine

Jaja, jeg fortsetter og poste mine ting, og bryr meg fint lite om det ikke passer for telefonbrukere, nettbrettbrukere eller hva nå enn folk sitter på. Skal man ta hensyn til det, så trenger ingen poste noe som helst. ;)

k

Jeg synes det er fint når folk viser kreativitet uansett. Det kan kanskje hjelpe de på mobil om du tar screenshot som du poster Sola? Og Vex, du kan jo prøve å svare hyggelig til de som sier noe fint om det du har laget, eller la være å si noe.

Jeg har ikke fått noen kommentarer her på bilder jeg har laget, bortsett fra fra Aldrisur :) . Enda de ofte har tatt lang tid å lage etc.

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg fortsetter og poste mine ting, og bryr meg fint lite om det ikke passer for telefonbrukere, nettbrettbrukere eller hva nå enn folk sitter på. Skal man ta hensyn til det, så trenger ingen poste noe som helst. ;)

Å du klager på at jeg aldri bryr meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal slappe av etter å ha vært på jobb i kveld. Tungt dag på jobb i kveld. Vært ut å spise på restaurant med brukeren ;):P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da slapper jeg også av i solidaritet med en brillesmurf som har vært på jobb. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og da slapper jeg også av i solidaritet med en brillesmurf som har vært på jobb. :jepp:

Det er koselig :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...