Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Hvorfor ble dere glade når jeg skiftet profilbilde?

Synes det er mye triveligere bilde enn det tidligere bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må ha vært spennende og fint! Har snakket litt med en australsk dame på et annet nettsted og drømt å dra på besøk :)

Gjerne på vinteren her mens de har sommer. Skulle ønske jeg kunne se the Great Barrier Reef en gang. Og australske orkideer :ler:

Reiste i 6 veka. Sydney - Melbourne - Great ocean road - Canberra (hovedstaden) - Alice Springs (Ayers Rock - bildet) - Cairns (G.b. reef) - langs kysten til Brisbane.

lyst å se Tasmania, Adelaide og Perth. Veeeeeeldig lyst å dra til New Zealand også

Vel, skal prøve om jeg kan drømme om det lille kontinentet dernedde 😜

post-90336-0-88046200-1438032243_thumb.j

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så hotellet, men var ikke inne der. Var også å besøkte den botaniske hagen der. Har desverre mistet alle bildene uten om disse ]

Ja så hotellet, men var ikke inne der. Var også å besøkte den botaniske hagen der. Har desverre mistet alle bildene uten om disse 2. Får duge det da, meg i den RNLAF t.skjorta]

kjempe fint bildet av deg! Hvorfor er du så negativ om deg selv? Brillesmurf liker ikke du er depa :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe fint bildet av deg! Hvorfor er du så negativ om deg selv? Brillesmurf liker ikke du er depa :(

Fordi jeg er en 3 og under middelmatig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke klær til sånt heller, alt jeg eier som er sort er en Ajax treningsgenser og en hettejakke med Bayern München på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg skal i begravelse i morgen

Derfor du ikke har hatt det så bra i dag? Fint at du har flytta J. Tilbake. Han hører til her inne.

Anonymous poster hash: 222f6...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor du ikke har hatt det så bra i dag? Fint at du har flytta J. Tilbake. Han hører til her inne.

Anonymous poster hash: 222f6...32c

Kanskje, hun var en veldig god venn av meg. Har kjent henne siden jeg var født omtrent. Hun ble bare 55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...