Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Ok. Takk for råd, Vex. :) Jeg har ikke rødsprit i hus. Har vel aldri hatt det, men jeg skal forsøke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krangleknagg! :Knegg:

Hm, nei har vært borti lignende problem, men ikke med nettopp de knaggene. Tørket du veldig nøye, f.eks med sprit eller neglelakkfjerner? Ellers er det kanskje bare å innse at denne knaggen ikke holder formen sin slik at vakuumet opprettholdes. ------> bruke kjøpetrangen på en ny kanskje ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Kan neglelakkfjerner brukes? :klo: Det har jeg stående, for jeg bruker aldri neglelakk.

Kjøpte en lakk og en fjerner en gang for å leke dame, men såntnoe går ikke med meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det over meg en lyst til å ha femti tusen kroner i min STORE lommebok...

og så kunne jeg handle og oppgradere alt jeg hadde lyst til. Jeg lider av et midlertidig kjøpevirus. :ninja:

Hokus pokus filiokus, der ble den full av penger.

Hva er det du har så lyst på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å! Kan neglelakkfjerner brukes? :klo: Det har jeg stående, for jeg bruker aldri neglelakk.

Kjøpte en lakk og en fjerner en gang for å leke dame, men såntnoe går ikke med meg. :fnise:

Jeg har både nesten ubrukt neglelakkfjerner og diverse ubrukte neglelakker :jepp:

Ja, det kan brukes på fliser, fjerner altmulig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har sånne, kjøpt på Rema.

Toalettbørsten oppførte seg nøyaktig på samme måten, hang til du snudde ryggen til. Poooof, baang, smell.

Alt ble prøvd, inntil vi kjøpte dobbelsidig tape. Tape bærer 5 kg pr. Etteller annet, og limer uforsiktige fingre fast. Ta tape på langs ytterkanten og trykk dem fast på flisen, vips, falleri og fallera den henger.

Problemet sitter i sugekoppens materiale, sier de med vett og forstand (mener de selv) på sånne knagger.

(Eller kjøp en ny.)

Anonymous poster hash: 222f6...32c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nosoul

Er det din hest?

Nei, men hadde ikke takket nei til et slikt prakteksemplar :nigo:

Har aldri eid hest, og har ingen planer om det, enda. Hvis det noen gang skulle skje, skjer det kun den dagen jeg kan ha den like utenfor mitt eget hus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sånne, kjøpt på Rema.

Toalettbørsten oppførte seg nøyaktig på samme måten, hang til du snudde ryggen til. Poooof, baang, smell.

Alt ble prøvd, inntil vi kjøpte dobbelsidig tape. Tape bærer 5 kg pr. Etteller annet, og limer uforsiktige fingre fast. Ta tape på langs ytterkanten og trykk dem fast på flisen, vips, falleri og fallera den henger.

Problemet sitter i sugekoppens materiale, sier de med vett og forstand (mener de selv) på sånne knagger.

(Eller kjøp en ny.)

Anonymous poster hash: 222f6...32c

Takk for innlysende god idè, ...32c! Jeg burde jo ha tenkt på den, men der kom altså DU og reddet dagen.

Skal bare ha håndkle og enkeltplagg på den, så det kommer til å bli midt i blinken å forsøke.

Først neglelakkfjerner og virker ikke det så blir det teip! :hoppe:

Livet smiler atter til ei Hoppetusse med huslige utfordringer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...