Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Gjest Sunflower-Delight

Får dra å se hva de har på telebutikken. Takk :)

Bra! :tommel: Håper du finner en telefon du liker og som passer deg. :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Det er kult hvor mange type deksler som finnes til mobiler. Jeg har en som ser ut som en gameboy (Det er en handholdt spill konsoll fra gamle dager) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Det er kult hvor mange type deksler som finnes til mobiler. Jeg har en som ser ut som en gameboy (Det er en handholdt spill konsoll fra gamle dager) :)

De kan se veldig fine og stilige ut. :jepp: Min er bare helt svart og vanlig, men det kan være morsomt å finne deksler som passer folk's personlighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Samsung kan kanskje være noe å prøve ja.. Tåler den å falle i gulvet og bakken?

Samsung 4 life, har en LG nå men går tilbake til Samsung som neste
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kom det over meg en lyst til å ha femti tusen kroner i min STORE lommebok...

og så kunne jeg handle og oppgradere alt jeg hadde lyst til. Jeg lider av et midlertidig kjøpevirus. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kom det over meg en lyst til å ha femti tusen kroner i min STORE lommebok...

og så kunne jeg handle og oppgradere alt jeg hadde lyst til. Jeg lider av et midlertidig kjøpevirus. :ninja:

:sjokkert: Ikke smitt meg! Har ingenting igjen nå..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hoste diskret en annen vei*

Jeg har fått et lite mystisk problem. For ca et år siden kjøpte jeg noen selvsugende knagger til å feste

på glatt underlag. D.v.s. at man vrir på knaggenes fronter og så suger de seg fast til underlaget.

Den ene har hengt der trofast og gjort jobben sin, men den andre har begynt å bli kranglete det siste halve året. Uansett hvor fast jeg forsøker å skru den, går det noen minutter og så hører jeg et smell fra badet...den ligger på gulvet. 

Hva kan man gjøre for å få den til å sitte?

Jeg har gnidd godt over overflaten så det er rent og tørt der. 

Noen som vet hvilke knaggekroker jeg mener nå og har dem selv kanskje?

8801307820062_L_581319_58315_jpg.jpg?1 Sånne. :)

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...