Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Holder på å forsøke å snu døgnet tilbake på plass, så jeg trekker meg tilbake og bedder nuh! Natta alle. :klem:

Har akkurat gjort det samme sjølv for noen få uker siden. Hærlig å kunne stå opp tidlig på morgenen og så å legge seg tidligere på natten. :hoppendeglad::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Anbefal meg en telefon er dere snill, må ha ny :/

Kommer an på hvilken telefon du har hatt og hva du synes er viktig å ha i telefonen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvilken telefon du har hatt og hva du synes er viktig å ha i telefonen din? :)

En telefon som virker bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

En telefon som virker bare

Jeg pleide å ha gamle nokia telefonen en laaang tid fordi den var den eneste som varte lengre enn flest andre nye modeller. ;) Men da brukte jeg det kun for meldinger og kort ringing(mest at folk kunne kontakte meg igjennom den). Men nå har jeg en Samsung Galaxy. Nyeste telefon for øyeblikket, synes også at det er kjekt med gratis meldinger og lett chatting med folk innpå der. :jepp: Jeg er godt fornøyd med den. Ellers har jeg egentlig vært veldig skeptisk mot flest nye telefon modeller, men noen av de er jo greie da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight

Hmm. Samsung kan kanskje være noe å prøve ja.. Tåler den å falle i gulvet og bakken?

Hvis jeg har skjønt det så bør en helst ikke la den falle for mye i bakken. Min har falt noen få ganger og fortsatt virker. ;) Men jeg kan ikke si det sikkert for alle Samsung telefoner. De er også skikkelig glatte så du bør helst kjøpe deg en "protective case" til å ha rundt den. Noe som dette:

Denne er for Samsung Galaxy 4, men de har laget lignende som vil passe for alle de forskjellige telefon variantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...