Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Før du vet ordet av det så vises ansiktet ditt i en reklame på nettet...

nå du skriver det! Hver gang jeg ser den reklam av slender coffe med ho som heter "monica" da tenker jeg at ho er sånn forferdelig billig rusbruker som de har leiet inn. Ho ser ikke ut og skulle tro ho har problemer med å snakke tydelig......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Vært på jobb (og blitt mektig lei av kunder)

Og nå har jeg nettopp hengt opp en maskin med klær :husarbeid:

:sjokolade: ... og spist sjokolade, selvfølgelig :eeeh:

Du da??

Jeg fisket en del i går etter at jeg skrev det innlegget. Ble bare så lei av at ingenting skjedde verken hjemme, eller online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Dette kan faktisk skje når man har Facebook. Se samler info og bilder og bruker det i reklamer, det står visstnok i avtalen vi aksepterer når vi lager en konto at dem har lov...

Ja, du har rett i det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du blåse det utover meg nå til natten oxo

Altså det er slik at det virker best hvis mottageren ikke vet om det....så jeg skal forsøke å late som at jeg ikke leste din forespørsel der...og se en annen vei, så får vi se hva som skjer. Jeg skal gjøre mitt aller beste, men det kreves litt av deg også; f.eks. å logge av før tolv. Kan du klare det tror du? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært koselig å se bilder av noe få her. Hoppe, vex, winza, dilly, hells bells, frøkesina, nosoul, jessica og chibi. Men liker ikke dele bilde her heller jeg. Man vet aldri hvor bilder havner til slutt. God å kunne være anonym men litt kjedelig også.

Sov jammen så deilig i natt for resten. Sjelden jeg våkner etter 8.00 men i dag ble det 11.30

Nei tror ikke jeg vil ha bilder på kg :laugh: Selv om man gjerne vil se folk man snakker med noen ganger.

Så bra! :) Jeg sov også godt, ti timer etter en natt med nesten ingenting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma mia porca Madonna! :sur:

I sono ricchi zensa soldi

og det er faktisk sant (tror jeg da)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...