Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Jeg er ikke der heller jeg. Det løser så mangt. :)

Jeg har ikke heller facebook. Blir litt for mye styr og oppmerksomhet for meg, holder meg heller litt mer privat i min egen lille hjørne. ;):Hehe:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært koselig å se bilder av noe få her. Hoppe, vex, winza, dilly, hells bells, frøkesina, nosoul, jessica og chibi. Men liker ikke dele bilde her heller jeg. Man vet aldri hvor bilder havner til slutt. God å kunne være anonym men litt kjedelig også.

Sov jammen så deilig i natt for resten. Sjelden jeg våkner etter 8.00 men i dag ble det 11.30

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da virket det tryllestøvet mitt som jeg blåste utover deg i natt.  :nigo: *stolt*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jacklost

Hadde vært koselig å se bilder av noe få her. Hoppe, vex, winza, dilly, hells bells, frøkesina, nosoul, jessica og chibi. Men liker ikke dele bilde her heller jeg. Man vet aldri hvor bilder havner til slutt. God å kunne være anonym men litt kjedelig også.

Sov jammen så deilig i natt for resten. Sjelden jeg våkner etter 8.00 men i dag ble det 11.30

Før du vet ordet av det så vises ansiktet ditt i en reklame på nettet...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da virket det tryllestøvet mitt som jeg blåste utover deg i natt.  :nigo: *stolt*

sannsynligvis ja hehe takk :danse: kan du blåse det utover meg nå til natten oxo

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

:fnise:

Dette kan faktisk skje når man har Facebook. Se samler info og bilder og bruker det i reklamer, det står visstnok i avtalen vi aksepterer når vi lager en konto at dem har lov...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...