Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Hva da? :)

Jeg hørte nettopp på Mikkel Jakksen på radio og ble tankefull av hans innsats på "Earth song". Heftig og sårt. :(

Sunflower posta et bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde. :) *så ikke no` bilde jeg*

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...det som er helt sikkert er at ingen noen sinne får se et lite minimini-glimt av meg. :nigo:

...og en annen ting som er helt sikkert er at "Sjalusi er et vemmelig virus på fornuftsnerven....." :glare:

...og før noen rekker å spørre om jeg har sjalusiproblemer og er forelsket, kan jeg berolige alle med at 

nei, det er nok ikke slik fatt med meg. Jeg bare kom til å falle i tanker og jeg tenkte en sannhet! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nysgjerrig på deg jeg, men ser deg for meg, så tenker du ser slik ut :) Supernydelig dame du hoppeliten :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Fordi jeg er redd folk skal misbruke bildet, lagra det og eller begynne å poste bildet andre plasser på forumet. Det høres kanskje paranoid ut men jeg vet at slike ting har skjedd på nettet før

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Sola. Vi er alle nydelige på hvert vår vis skal jeg si deg. En nydelig blomsterbukett som pynter opp på kg. :jepp:

Winza: fordi jeg liker å være anonym. :nigo:

---

Jupp, jeg tror at noen kopierer bilder så fort de kan og samler seg opp en kg-mappe på folk. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er redd folk skal misbruke bildet, lagra det og eller begynne å poste bildet andre plasser på forumet. Det høres kanskje paranoid ut men jeg vet at slike ting har skjedd på nettet før

Hva jeg og tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

? :klo:  Jeg har da aldri spurt om å få se noen bilder...og det er jeg stolt av. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mast på noen om å legge ut bilde, om det er meg du sikter til. Er nysgjerrig på folk, ja, men er opp til alle og enhver om de vil legge ut eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...