Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Veldig givende jobb Jessica! Har kommet meg i arbeid igjen med hjelp av noen som deg. Ho har hjulpet meg i 3 år. Savner henne. Ho var så søtt atte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig givende jobb Jessica! Har kommet meg i arbeid igjen med hjelp av noen som deg. Ho har hjulpet meg i 3 år. Savner henne. Ho var så søtt atte :)

Åh, det ble jeg glad for å høre! Jobben er kjempemorsom, og det er helt utrolig hvor mange spennende mennesker man møter. Deltakerne gir meg så mye tilbake! Kan tenke meg hun satte skikkelig pris på samarbeidet med deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte å ha oppfølging fra kommunens oppfølgingstjeneste men så byttet hun jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. det er ofte en utfordring det der med saksbehandlere og veiledere som slutter slik at folk stadig må bytte og får følelsen av å måtte starte helt på nytt igjen :/ Spesielt hvis man har skapt et godt tillitsforhold så er det jo veldig synd når det brytes og må opparbeides fra bunnen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det ble jeg glad for å høre! Jobben er kjempemorsom, og det er helt utrolig hvor mange spennende mennesker man møter. Deltakerne gir meg så mye tilbake! Kan tenke meg hun satte skikkelig pris på samarbeidet med deg også :)

hehe. Ja vi hadde det greit sammen. Truffet hverandre sjelden på kontoret hennes. Ho likte bedre å komme seg ut og besøke meg hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men han sluttet han å

Hmm.. det er ofte en utfordring det der med saksbehandlere og veiledere som slutter slik at folk stadig må bytte og får følelsen av å måtte starte helt på nytt igjen :/ Spesielt hvis man har skapt et godt tillitsforhold så er det jo veldig synd når det brytes og må opparbeides fra bunnen

Det er tungvindt når man får ny saksbehandler hele tida. Bygge opp en dialog og deretter bygge opp ny dialog med neste mann. Til slutt er det så vanskelig å forholde deg til f.eks. nav som i min tilfelle. Ho veilederen jeg hadde var av en firma som tett samarbeider med nav. I 4 år tid har jeg hatt 7 saksbehandler i NAV. Hva hvis jeg ikke hadde hatt henne?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ikke i NAV, men skjønner hva du mener. Vi får mange av deltakerne våre derifra og de beskriver det du sier her. Høres veldig tungvint og frustrerende ut. Mange føler de må fortelle historien sin igjen og igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstraservice da :)

jepp. Er alltid vært veldig heldig med støtteapparatet rundt meg. Kan ringe fastlege når som helst, psykolog som har god tid og ho veilederen jeg hadde ho var helt fantastisk. Fikk støttekontakt fr snart 3 år siden. Ho er blitt reservemorra mi. Ho flyttet i samme gata i fjor fordi ho likte leiligheten min. Mannen hennes har deretter blitt min reservefar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen, bare et helsevesen som sier de ikke kan hjelpe meg etter 2 forsøk på å knerte meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...